MAXDATA już po raz siódmy organizuje spotkanie dla resellerów z całej Polski. Podczas Akademii MAXDATA, która rusza 3 kwietnia br., uczestnicy będą mogli zaznajomić się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami teleinformatycznymi, a także wzbogacić swoją wiedzę na temat skutecznej sprzedaży sprzętu komputerowego. Głównym partnerem wydarzenia jest firma Intel.
Akademia organizowana w formie roadshow odbędzie się w 12 polskich miastach: Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Białymstoku, £odzi, Bydgoszczy i Gdańsku. Spotkania będą podzielone na trzy panele: biznesowy, techniczny oraz warsztatowy.
Tematami przewodnimi tegorocznej Akademii będą m.in.: skalowalność, bezpieczeństwo, zarządzanie (panel techniczny); zarządzanie serwerami SQL 2007, macierze MAXDATA (warsztaty), oraz zwiększenie profitu ze sprzedaży (panel biznesowy). Głównym partnerem Akademii jest firma Intel.
Nowością w tegorocznej edycji Akademii MAXDATA jest możliwość uczestnictwa klientów biznesowych MAXDATA w panelach technicznym i warsztatowym. Dzięki temu nie tylko resellerzy, ale też osoby mające bezpośrednią styczność ze sprzętem (np. menedżerowie i pracownicy działów IT), będą mogły wzbogacić swoją teoretyczną i praktyczną wiedzę.
Jest to już siódma edycja Akademii MAXDATA, organizowanej dwa razy do roku. „Bardzo cieszy nas rosnąca popularność Akademii. Dzięki stałemu uatrakcyjnianiu jej formuły, wiosenną edycję 2006 roku odwiedziło 1047 osób, jesienną już 1250. Przewidujemy, że tegoroczna, kwietniowa edycja może zgromadzić ponad 1500 osób.” – twierdzi Marcin Błaszczyk, dyrektor handlowy MAXDATA.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!