AMD przedstawi swoje aktualne podejście do rozwoju gier.
W przyszłym tygodniu rozpoczyna się Game Developer Conference, a więc jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie deweloperów gier. Na imprezie nie zabraknie również firmy AMD, której wykłady koncentrują się na maksymalnym wykorzystaniu możliwości DirectX 12, technologii TressFX 3.0 oraz... wirtualnej rzeczywistości.
Producent planuje kilka sesji, przedstawiających swoje aktualne podejście do rozwoju gier, gdzie pierwsze skrzypce odgrywa jak najlepsza optymalizacja działania gier (DirectX 12), rozwój technologii wizualnych przyszłości (Virtual Reality) oraz niezamkniętych, dostępnych dla wszystkich rozwiązań, jakie w znaczący sposób wpływają na rozwój grafiki (TressFX 3.0).
Poniżej możecie zapoznać się ze szczegółowym harmonogramem wykładów AMD (godziny czasu miejscowego) – na wszystkie z nich można wejść ze standardową wejściówką targów GDC. Z kolei dla nieobecnych zostaną udostępnione nagrania.
Poniedziałek, 2 marca:
- 10:00-11:00: Powitanie / Wydobywanie maksimum z DirectX 12
- 11:15-12:15: Zaawansowane efekty wizualne uzyskiwane dzięki DirectX 11 i 12 na przykładzie gry Star Citizen
- 13:45-14:45: Zaawansowane efekty wizualne uzyskiwane dzięki DirectX 11 i 12
Środa, 4 marca:
- 15:30-16:30: Pozbawiony opóźnień i przycięć rendering w aplikacjach graficznych oraz rozwiązaniach z dziedziny Wirtualnej Rzeczywistości
- 17:00-18:00: Optymalizacja gier pod kątem architektury Graphics Core Next przy wykorzystaniu narzędzi graficznych AMD
Czwartek, 5 marca:
- 10:00-11:00: Ulepszony rendering włosów w projektach Deus Ex Universe, czyli TressFX 3.0
- 11:30-12:30: DirectX 12: Nowa jakość w zakresie efektywności i wydajności
Źródło: AMD, GDC, Rage3D (foto)
Komentarze
36