CRM WEB umożliwia dostęp z poziomu przeglądarki WWW do wszystkich funkcjonalności oprogramowania ERP, związanych z realizacją procesu sprzedażowego.
Fabryka Żarówek Helios będzie pierwszym klientem, który wdroży aplikację mobilną do zarządzania relacjami z klientami, opracowaną przez BPSC. Program CRM WEB umożliwia realizację dowolnego procesu sprzedaży za pośrednictwem przeglądarki WWW.
Fabryka Żarówek Helios to producent specjalistycznych żarówek oraz promienników podczerwieni wykorzystywanych w przemyśle, rolnictwie, gastronomii a także wnętrzach mieszkalnych. Firma posiada rozproszony zespół przedstawicieli handlowych oraz serwisantów. CRM WEB ma wesprzeć ich pracę zapewniając zdalny dostęp do informacji na temat klientów, oferty i historii sprzedaży.
- Konieczność wdrożenia CRM WEB to przede wszystkim efekt szybko powiększającego się zespołu terenowych przedstawicieli handlowych oraz potrzeby odejścia od stacjonarnej wersji aplikacji. Do tej pory wykorzystywaliśmy dostęp do aplikacji CRM systemu Impuls EVO poprzez połączenie VPN oraz zdalne pulpity. Przejście na rozwiązanie portalowe zapewni nieprzerwaną dostępność poprzez witrynę www. To również szansa na poprawienie sprawności tego dostępu oraz wykorzystanie dowolnych urządzeń mobilnych – podkreśla Mariusz Wicher, Kierownik Działu IT w Fabryce Żarówek Helios.
System CRM WEB to rozwiązanie, którego celem jest zapewnienie natychmiastowego dostępu do informacji o kliencie, ofercie a także historii działań sprzedażowych. CRM WEB umożliwia dostęp z poziomu przeglądarki www do wszystkich funkcjonalności oprogramowania ERP, związanych z realizacją procesu sprzedażowego począwszy od zapytania ofertowego, złożenia oferty, poprzez zamówienie, aż po ocenę szans sprzedażowych czy raportowanie. Aplikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla handlowców, zwłaszcza pracujących w terenie oraz dla kadry zarządczej - głównie w zakresie analiz i kontroli pracy podległych osób.
źródło: BPSC
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!