Assassin's Creed III: producent gry, Ubisoft o zabezpieczeniach DRM i obsłudze DirectX 11
Autorzy poruszają kwestie "techniczne"
Do premiery Assassin's Creed III coraz bliżej, powoli zaczynamy być szturmowani prawdziwymi lawinami informacyjnymi na temat gry. Nie dalej jak wczoraj czytaliśmy nieco o opóźnieniach i zmianach w kooperacji. Dziś więcej na temat technikaliów.
Ciekawe wieści płyną z siedziby Ubisoftu. Jak się okazuje, nad Assassin's Creed III pracują tak naprawdę dwa zespoły - jeden przygotowuje wersję dla konsol, a drugi - na PC. Dzięki takiemu podziałowi ról jakościowo zyskać ma ta druga wersja, która równać ma do możliwości współczesnych komputerów, a nie troszkę już leciwych konsol.
Pomóc ma w tym między innymi obsługa DirectX 11 i oferowane przez niego możliwości, co zaś zaowocuje imponującą oprawą graficzną i efektami, do wyświetlania których zdolne są najnowsze karty graficzne. Po części wyjaśnia to dlaczego edycja komputerowa troszkę obsunie się w czasie.
Dobrą wiadomość mamy również dla posiadaczy oryginalnych egzemplarzy gry, bo to oni najczęściej cierpieli na tego typu rozwiązaniach - niemal na pewno Assassin's Creed III nie zostanie wyposażony w zabezpieczenia DRM! Najlepszym możliwym pomysłem na uczczenie tych okoliczności jest rzucenie okiem jak to wszystko będzie prezentowało się w akcji.
Premiera Assassin's Creed w wersji na Xbox 360 i Playstation 3 zapowiadana jest na ostatni dzień października. Edycja PC najpewniej trafi do sprzedaży również jeszcze w tym roku.
Więcej o grach:
- Tony Hawk's Pro Skater HD - zagramy także na PC!
- Wiedźmin - seria sprzedała się w 4 milionach egzemplarzy, będą zniżki!
- Far Cry 3 - gra będzie zupełnie... nie jak Far Cry 2
- Diablo III: Blizzard posypuje głowę popiołem, zabrakło "boskiej" iskierki
- Curiosity - gra Petera Molyneux z DLC za 250 000 tysięcy złotych już w sierpniu
Źródło: eurogamer
Komentarze
28W końcu DRM poszedł do zasłużonego PIACHU !
Mimo to fajnie ze ktos w koncu zrozumial ze wojna z graczami przy uzyciu DRMow to droga do nikad.
Po przeczytaniu tego fragmentu, myslalem ze dalsza jego kontynuacja bedzie brzmiec tak "pierwszy z nich zajmuje sie developingiem gry, drugi natomiast pracuje nad odpowiednio upierdliwym zabezpieczeniem drm+ z atestami NSA, FBI, CIA oraz NORAD"
Jestem ciekaw jak ta gra będzie z optymalizowana na PC bo Future Soldier kuleje....
Pozostaje też opcja "full demka" na sprawdzenie a potem kluczyk albo sklepówka:)
Tragedia.