Tego można było się spodziewać - premiera Assassin’s Creed: Unity opóźniona
Początkowo planowano, iż premiera gry odbędzie się 28 października. Niestety, producent ogłosił właśnie, iż terminu tego nie uda się dotrzymać.
Opóźnienia premier gier co jakiś czas się zdarzają i trzeba się z tym pogodzić. Wyjątkowo często spotyka to jednak tytuły przygotowywane przez Ubisoft, zwłaszcza te z serii Assassin's Creed. Chociaż w tym roku miało być lepiej to właśnie dowiedzieliśmy się, że niestety nie będzie.
Początkowo planowano, iż premiera gry odbędzie się 28 października. Niestety, producent ogłosił właśnie, iż terminu tego nie uda się dotrzymać i na Assassin’s Creed: Unity poczekać trzeba będzie nieco dłużej. Ile dokładnie?
Dwa tygodnie. Tyle czasu potrzeba podobno na wprowadzenie ostatnich poprawek i dopilnowanie wszystkich szczegółów. Chociaż jest to niewiele to zdaniem producenta wystarczy, by gracze otrzymali lepszy produkt.
„Gdy zbliżaliśmy się do końca, zrozumieliśmy, że choć cel jest blisko, potrzebujemy nieco więcej czasu, by dopracować szczegóły i mieć pewność, że Assassin’s Creed Unity będzie grą wyjątkową. Bardzo doceniamy przywiązanie, jakie do tej gry żywią gracze, oraz ich cierpliwość. To tylko dwa tygodnie, a zapewniam, że warto poczekać.” – Vincent Pontbriand, starszy producent w Ubisofcie
Tym sposobem w kalendarzu zaznaczyć trzeba teraz datę 13 listopada, bo właśnie wtedy odbędzie się europejska premiera Assassin’s Creed: Unity. Gra trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: Ubisoft, vg247
Komentarze
24Tak samo warto było czekać przy Watch_Dogs prawda ? Teraz pewnie gra przechodzi proces cięć grafiki bo nowe konsole nie dają rady... Rzeczywiście warto czekać, dzięki :/
Dopracowana? Pod względem technicznym?
To spadłeś/aś chyba przed chwilą z księżyca wszystkie dotychczasowe odsłony mają problemy z wykorzystaniem CPU, potwierdzone było to przez wiele portali między innymi przez DSO Gaming.
Np. w AC3:
http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/assassins-creed-iii-pc-performance-analysis/ (Problem również występuje na PS3 oraz Xbox 360)
To samo jest z Future Soldier która lata na silniku Lost: Zagubieni (beka), ciut lepiej wyglądało to w Far Cry 3.
Nie wspomnę o Watch_Doge który powstawał 5-6 lat i jest zlepkiem silników Anvil i Dunia z wszystkimi ich wadami :)
Jedynie dobrze wykonane gry to Rayman'y oraz ostanie Child of Light or Valiant Hearts.
Dopóki PC wersję będzie robić UbiLoL Kijów sytuacja się nie zmieni.
AC: Liberation HD na PC robiło Ubi Sofia ten sam silnik co AC3 i jakoś potrafili zrobić w pełni grywalną grę z dobrą optymalizacją.
Zamiast kręcić hype wydawać grubą forsę na promocję wzięli by się do roboty i tyle bo pomału ludzie mają dość płacenia za wersja Beta/Alpha czekanie na patche z poprawioną optymalizacją które i tak nic nie dają.