Profesjonalne zestawy słuchawkowe polskiej firmy w nowych szatach
Znany producent profesjonalnych zestawów słuchawkowych, firma Axtel, zdecydował się na odświeżenie wizerunku, logotypu oraz portfolio produktów.
Choć firma Axtel, polski producent profesjonalnych zestawów słuchawkowych nie zdecydowała się na poważne przeobrażenie swojej identyfikacji wizualnej, pewne zmiany zostały wprowadzone. Odświeżeniu poddane zostało logo, które wyszczuplało i otrzymało nowoczesną formę oraz strona internetowa.
Logo producenta zyskało nowoczesną i świeżą formę, dzięki widocznemu nawiązaniu do fali akustycznej, która jest motywem przewodnim firmy. Kampania wizerunkowa firmy została ukierunkowana na wygodę odbiorcy, zatem zmiany wprowadzone na stronie internetowej objęły swym zakresem odświeżenie interfejsu i zadbanie o to, by był on równie czytelny na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych.
Sama treść obecna na stronie również została wzbogacona i użytkownik odnajdzie teraz na niej więcej informacji o produktach oraz będzie mógł pobrać przydatne pliki. Wszystkie zmiany podyktowane zostały, z jednej strony chęcią klasycznego odświeżenia wizerunku, z drugiej zaś potrzebą zwiększenia komfortu użytkowników.
Zmiany wizerunkowe poszły w parze ze wzbogaceniem sztandarowych rozwiązań firmy, w związku z czym słuchawki PRO i Elite HDvoice otrzymały nowe technologie dźwięku. Są to najpopularniejsze urządzenia producenta i ich odświeżone wersje zyskały rozwiązania w pełni wykorzystujące szerokopasmowy dźwięk telefonów IP. Słuchawki zostały wzmocnione materiałami wysokiej jakości a ich design stał się lżejszy i bardziej gustowny.
Źródło: Axium
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!