Kolejne dane wskazują na to, że flagowy smartfon chińskiego producenta okazuje się dużym sukcesem.
Huawei już od dłuższego czasu doskonale radzi sobie na rynku smartfonów i nic się w najbliższych miesiącach nie zmieni. Najnowszy flagowiec, Huawei P9, sprzedaje się bowiem bardzo dobrze.
Z najnowszych informacji wynika, iż do tej pory na całym świecie użytkownicy nabyli około 6 milionów egzemplarzy tego modelu. Producent twierdzi, iż klienci doceniają przede wszystkim „profesjonalne efekty fotograficzne”. Nie dowiemy się czy tak właśnie jest, być może to próba delikatnego ukłonu w stronę firmy Leica, która pomagałą przy pracach nad smartfonem i współpraca będzie kontynuowana przy kolejnych propozycjach.
Co warte odnotowania, pierwsze dane dotyczące sprzedaży Huawei P9 mówiły o 2,6 milionach nabywców przez pierwsze sześć tygodni obecności na rynku. Wtedy jednak dane obejmowały również Huawei P9 Plus, o którym teraz już się nie wspomina.
Szacuje się, że do końca tego roku producentowi uda się sprzedać nawet 10 milionów egzemplarzy Huawei P9. Wkrótce do sklepów trafią dwie nowe wersje kolorystyczne - czerwona oraz niebieska.
Źródło: Huawei
Komentarze
1