Battlefield 4 z bogatym systemem modyfikacji broni - 240 000 możliwych kombinacji
W stosunku do poprzedniej odsłony serii mamy doczekać się tutaj sporej ilości zmian i ulepszeń.
Wakacje za nami, a więc możemy szykować się na premiery najciekawszych gier. Jedną z produkcji wywołujących wiele emocji jest bez wątpienia Battlefield 4, o którym twórcy ponownie trochę nam opowiedzieli.
W stosunku do poprzenika mamy doczekać się tutaj sporej ilości zmian i ulepszeń. Wedle obietnic, nowa gra ma być nie tylko lepsza, ale też dużo bardziej rozbudowana niż ostatnia odsłona serii. Zauważalne powinno być to w wielu elementach zabawy, a z racji tego, że mamy tutaj do czynienia ze strzelanką, to nie można było pominąć uzbrojenia. To właśnie jemu poświęcono teraz chwilę uwagi i wygląda na to, że gracze nie powinni narzekać.
Twórcy obiecują bowiem nie tylko dużą liczbę różnego rodzaju broni palnej, ale również ogrom akcesoriów. Ma być ich aż trzy razy więcej niż w Battlefield 3, co w połączeniu z 6 kamuflażami (jesienne, pustynne, morskie, zimowe, miejskie i leśne) zagwarantować ma graczom aż 240 000 możliwych kombinacji.
Pozwoli to każdemu na dostosowanie broń do swoich oczekiwań, a pomogą w tym rozbudowane statystyki. Dzięki nim, po każdej wprowadzonej zmianie od razu widać będzie, jak zmieni się charakterystyka i możliwości danej broni.
Przypominamy, że Battlefield 4 zadebiutuje na naszym rynku 31 października w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. W listopadzie gra pojawi się natomiast na PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: cinemablend, polygon
Komentarze
58Kup sobie coda i sie ne stresuj tam to jest kotlet...
powstał Program Gwarancja Zadowolenia http://www.benchmark.pl/aktualnosci/origin-gwarancja-zadowolenia-z-gry.html
Macie 24h od uruchomienia gry by ją oddać i odzyskać pieniądze.
być może 24h to mało ale i tak EA jako pierwsi dali taką usługę zwrotu gry kupionej Online.
Co do tematu, to nie mogę sie już doczekać bety BF4 jeśli będzie lipa to nie kupie. Ale znając życie i tak kupie :)
Pozdrawiam
I druga sprawa, strzelanie z broni w MOH i COD jest znacznie przyjemniejsze, to w BF przypomina trochę początki strzelanek, trochę jak Counter Strike 1. Natomiast w tych zręcznościówkach czucie broni jest imho znacznie bardziej przyjazne dal użytkownika.
Właśnie tego ciągle brakuje mi w BF, trzymając broń i strzelając z niej nie czuje na nią kontroli, a w tych innych tak, mimo iż fragowanie w tych grach wcale nie nie jest łatwiejsze.
Pewnie to subiektywne odczucie, ale tak mam to trochę jak jazda samochodem jedne czuje sie od razu a do innych w ogóle nie można się przyzwyczaić bo nie leża.
I kolejna sprawa, w BF3 brakowało dobrych map, na serwerach króluje Kanały Nosharu - to praktycznie wszystko jeśli chodzi o DM. Zdecydowanie lepiej pod tym względem wypada zarówno COD jak i MH. Brakuje mi takich właśnie map, charakterystycznych ale też wyważonych jak Overgrown, Strike, Ambush, Crash czy Crossfire, albo z MW2: Afghan, Favela, Scrapyard, no i z BO: Array, Launch czy Summit.
Skoro mają być dodatki to w każdym przydałoby się z 6 map które się łatwo zapamiętuje i chętnie do nich wraca. No ale to pewnie marzenia. To chyba plus bronie jest kwintesencja dodatków a nie malowania, kamuflaże itp.
BC 2 to była gra ::)
A i tak jak jej nie kupisz to ją ściągniesz lol :)
ale ponarzekać można zawsze
Znając życie, pewnie statystyki tak jak w poprzednich częściach BF'a czy COD'a będzie można sobie wsadzić, bo dopóki się broni nie weźmie w łapki i porządnie nie przetestuje w różnych warunkach/konfiguracjach nic nam nie powiedzą o rozrzucie/podrzucie, zasięgiem efektywnym/maksymalnym, energii pocisku czy jego możliwościach penetracyjnych czy nawet prędkości pocisku i torze lotu ;P
Także chyba BF powoli przekształca się w COD'a... dobrze że jeszcze jest ARMA ;]
"With the rifle you can kill one man.
With the machine gun you can make a whole army keep its head down"
Oby nie zmaścili przygważdżania, bo w BF3 oprócz algorytmu ROZRZUTU (a nie pływania celownika) system przygważdżania jest niemalże perfekcyjny!