Najnowszy zwiastun w szybkim tempie pokazuje nam kilka najważniejszych elementów trybu multiplayer w Battlefield 4.
Wprawdzie przez najbliższe tygodnie wielu graczy bawić się będzie jedynie przy GTA 5, ale za jakiś czas przyjdzie jednak pora na kolejny z głośnych tytułów, a do takich bez wątpienia zalicza się Battlefield 4.
Najnowsza odsłona serii znajdzie zapewne wielu nabywców. Nie jest tajemnicą, że spora część graczy zdecyduje się na zakup gry głównie dla trybu multiplayer. To właśnie rozgrywka wieloosobowa jest w tej serii oceniana sporo wyżej niż kampania dla pojedynczego gracza i z oczywistych powodów zapewnia też rozgrywkę na dużo więcej czasu.
Nic dziwnego zatem, że producent najbardziej chwali się rozwiązaniami w tym elemencie rozgrywki. Do tej pory poznaliśmy już sporo szczegółów, a dodatkowo mieliśmy też okazję oglądać kilka materiałów wideo z fragmentami rozgrywki, między innymi podczas targów E3.
Tym razem producent postanowił jednak zaprezentować dużo bardziej widowiskowy materiał. Najnowszy zwiastun w szybkim tempie pokazuje nam kilka najważniejszych elementów trybu multiplayer w Battlefield 4. Możemy zaobserwować chociażby technologię Levolution odpowiadającą za jak najbardziej wiarygodne zniszczenia otaczającego graczy świata, a także tryby Commander i Spectator. Nie zabrakło też kilku słów na temat pojazdów czy rozmiarów map.
Przypomnijmy, że premiera Battlefield 4 zaplanowana jest na 31 października. Gra pojawi się wtedy w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Nieco później zadebiutuje ona również na konsolach nowej generacji.
Źródło: youtube, fpsgeneral
Komentarze
28W końcu 4'rka na którą czekałem od czasów BF'a 2 w którego gram nadal (np. wczoraj hehe).
Brakowało mi dowódcy. Pamiętam jak się wbijało na serwer w 20 osób... wszyscy na TS3 no i pełna synchronizacja + prawdziwy warfare. To co się dzieje w BF3 to czysty deathmatch... A 2jka to było coś (mimo iż nie było singla).
Widzę od BF3 się niewiele zmieniło.
Hmmm...
Być może jest tu sporo efektownych rzeczy lecz niestety chaotycznie "zlepionych". Wygląda to jak nieudana praca kiepskiego studenta, a nie jak profesjonalny zwiastun dobrej produkcji.
A porównanie z CODem to trzeba mieć wyobrażnie...(spazmową)
Dalej tne w BFBC2 Online mapa HeavyMetal, BF3 siedzi nieuzywane, oczywiscie BF4 nie omieszkam tez sprawdzic.
Na szczęście widać już zmierzch sieciowych strzelanek ludzie maja co raz większą ochotę na miodne gry z fabułą. Zacznie się przedwiośnie dla takich produkcji jak Half-Life, Unreal i parę innych w których głównym zadaniem jest odkrywanie świata, podziwianie grafiki i rozkminianie fabuły a nie wbijanie leveli.
Swoją droga to jest właśnie najbardziej wkurzające w dzisiejszych sieciówkach że zanim tak naprawdę zaczniesz grać i się liczyć trzeba spędzić kilkadziesiąt godzin na odblokowywaniu broni i akcesoriów do niej, a jak już natłukłeś tych punktów to już przestało ci się chcieć grać.