W trakcie są testy jednej z nadchodzących gier. Wciąż można otrzymywać klucze do zamkniętej rozgrywki.
Warto przeczytać: | |
Dla niezorientowanych - Mythos to MMORPG z nutką hack&slash. Tworzony był od 2008 roku i zdążył przez ten czas opuścić pierwotną ekipę developerów, żeby w końcu być sfinalizowanym przez HanbitSoft. To właśnie dzięki koreańskiemu zespołowi możemy już wcielać się w herosów w świecie fantasy i wykonywać liczne zadania opierające się przeważnie na eksterminacji kolejnych wrogów.
Jak już zapowiadaliśmy, testowanie obciążenia serwerów rozpoczęło się jakiś czas temu. Wtedy też najzacieklejszy gracz osiągnął maksymalny możliwy poziom, mimo krótkiego dostępnego czasu. Jednak dla większości prawdziwa zabawa trwa dopiero od nieco ponad tygodnia.
Co ciekawe, bardzo dużą aktywność wykazują gracze z naszego kraju i w związku z tym możliwe, że niedługo doczekamy się polskiej wersji Mythos. Zlokalizowana wersja strony już bynajmniej jest i to na niej wciąż można się rejestrować do trwającej bety. Co parę dni rozdawane są klucze, więc warto łapać okazję.
Premiera jest zapowiadana na kwiecień bieżącego roku, programiści mają więc sporo czasu, żeby wyłapywać błędy i wysłuchiwać opinii testerów. Miejmy nadzieję, że końcowy efekt będzie zadowalający - w końcu temu ma służyć upubliczniona beta.
Źródło: mythos-europe.com
Komentarze
6Dla fanów cukierkowych mmo ciekawa propozycja.
Dotyczy to słowy "bynajmniej" które zostało użyte w zdaniu "Zlokalizowana wersja strony już bynajmniej jest i to na niej wciąż można się rejestrować do trwającej bety." przez co całe zdanie zmieniło/staciło sens.
Błąd to błąd i wstyd u dziennikarza.
Co ma do tego profil i liczba komentarzy?
Jeśli nie wiesz 'ocb' to polecam (szczególnie trzeci link):
http://pl.wiktionary.org/wiki/bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=6119
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Pozdr