Gry

Chińska perełka podbija świat. Kolosalna sprzedaż

przeczytasz w 1 min.

Chińska gra Black Myth: Wukong podbija świat. Dzieło studia Game Science zalicza potężną premierę. Kolosalna sprzedaż umacnia Black Myth: Wukong w wyścigu o tytuł najlepszej gry 2024 r.

Czy poznaliśmy tytuł najlepszej gry 2024 r.? Bez wątpienia dzieło chińskiego dewelopera Game Science zostanie uwzględnione w rozmaitych rankingach. Liczby nie kłamią – Black Myth: Wukong przyciąga miliony graczy na całym świecie i sprzedaje się w zawrotnym tempie.

Imponująca sprzedaż Black Myth: Wukong

Inwestor Daniel Wu w rozmowie z Bloomberg przekazał, że gra Black Myth: Wukong sprzedała się w nakładzie 18 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych dwóch tygodni na rynku. Jest to jedna z najlepszych premier w historii branży gier. Dla porównania: Helldivers 2 – również jedna z najlepszych gier 2024 r. – sprzedało się w nakładzie 12 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych 12 tygodni na rynku.

Twórcy przypuszczają, że ich dzieło ma szansę “dobić” do 30 mln sprzedanych egzemplarzy, a w planach znajduje się nawet DLC do Black Myth: Wukong. Ile wobec tego mógł zarobić Black Myth: Wukong do tej pory? Szacuje się, że gra wygenerowała 700 mln dolarów przychodu, lecz nie są to informacje o charakterze oficjalnym.

Chcesz zagrać w Black Myth: Wukong? To musisz wiedzieć

Gra Black Myth: Wukong dostępna jest na PC oraz na konsolach PlayStation 5. Użytkownicy pierwszej wymienionej platformy mogą sprawdzić naszą analizę technologiczną Black Myth: Wukong.

Czy wy graliście już w Black Myth: Wukong? Zapraszamy do udziału w naszej sondzie.

Źródło: Bloomberg

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    eninede
    6
    Gry typu soulslike to jakiś niezrozumiały fenomen. Przeszedłem Demon Souls i obiecałem sobie, że nigdy więcej gry tego typu - nie dotknę. Zrozumiałem, że trzeba być jakimś masochistą aby mieć potrzebę grać w tego rodzaju gry. Ta ciągła irytacja towarzysząca byciu zabijanym i rozpoczynanie gry od początku (rozdziału) powinna być na tyle odpychającym doznaniem, że bardziej konstruktywnym byłoby robienie czegokolwiek innego. No i ta strata czasu na próbę zrobienia tego samego po raz setny...
    • avatar
      .Alx.
      3
      Producent reklamuje swoją grę BRAKIEM INKLUZYWNOŚCI I RÓŻNORODNOŚCI...
      ...chyba zadziałało :)

      PS Fajne podsumowanie na YT tego tytułu i hejtu jaki sypali "postępowi" dziennikarze i inne "aktywiszcze"
      https://www.youtube.com/watch?v=udmFlmnAAKc
      • avatar
        JarosławBL
        3
        Nie przesadzał bym z tą popularnością poza Chinami skoro prawie 16mln kopii rozeszło się w Chinach z 18 mln na całym świecie. To po prostu marketing "na milion much".
        Czy gra jest dobra czy zła nie oceniam tak jak nie oceniam czy trafia w gusta resztyt śiwata poza Chinami.

        Witaj!

        Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
        Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

        Połącz konto już teraz.

        Zaloguj przez 1Login