Studio Blizzard szuka rąk do pracy nad nowym projektem związanym ze znanym wielu uniwersum.
Blizzard nie wypuszcza nowych produkcji szczególnie często i nic się w tej kwestii raczej nie zmieni. Zwłaszcza, że kolejną z gier tego producenta może być Diablo IV.
Chyba nikt nie przypuszcza, aby ta jedna z najpopularniejszych serii RPG miała nie doczekać się następnej odsłony. Wygląda na to, że Blizzard stawia pod nią fundamenty. Tak bowiem interpretować można rekrutację nowych pracowników mających zająć się niezapowiedzianym jeszcze projektem związanym z uniwersum Diablo.
Poszukiwanych jest kilka osób, w tym Game Director, Senior Animator czy Senior Character Artist. Od kandydatów oczekiwana jest nie tylko umiejętność pracy w zespole, ale przede wszystkim umiejętności odpowiednie do stanowiska oraz doświadczenie w tworzeniu gier AAA.
Oczywiście nie ma 100%-owej pewności, iż chodzi o Diablo IV. Taki scenariusz wydaje się jednak najbardziej prawdopodobny dla branżowych obserwatorów. Jeśli macie jednak inne typy, zostawiajcie je w komentarzach.
Źródło: wccftech
Komentarze
46Przeczytałem gdzie indziej pełną wypowiedź i faktycznie chodzi o Diablo :d
AH bylo ok a gra byla trudna i co najwazniejsze rare'y z losowymi statystykami (z potworow w zaleznosci od ich poziomu) miazdzyly suty. Szedles na latwizne to kupowales itki, chciales sam zdobyc ok, ale kosztowalo to troche wysilku - moim zdaniem bylo ok.
Brakowalo BALANSU (brab wymiatal, reszta mogla ssac , no moze wizz troche nadganial) i to byla glowna przyczyna porazki tej gry (mogles byc swietnym graczem - wybrales zla klase byebye), PvP - ktorego nie zrobiono (wystarczylo zmienic statystyki skilli dla PvP) a zapowiadalo sie zajebiscie, gdyby wrzucono areny z rankingiem bylaby radocha, gra byla(jest) MALA (niektore lokalizacje slabe), mozna bylo dodac z 2 akty, brak LOSOWOSCI terenow innych niz podziemia/lochy przez co momentami ciagle jest to samo.
No i tak jak kiedys dupy psuly powoli gre, tak teraz psuly ja boty - i to jest glowna przyczyna zdjecia AH - blizz dal ciala i nie przemyslal sprawy - mozna to bylo latwo rozwiazac.
pamietam, jak z chlopakami z diablo3.progames.pro katowalismy ta gre dzien i noc, jak tylko wylecial AH i rare itki zastapiono legendary (z czesciowo losowymi statystykami) to po koeli dziekowalismy.
Probowali gre ratowac - rifty, ancienty, poprawa skilli i balansu ale to juz nie to.
Moim zdaniem grafika byla ok, ale efekty skili byly przebajerowane i momentami na ekranie byla choinka - za szybko sie w tym gubiles. W d2 przy 8 graczach bylo bardziej czytelnie niz tu przy 4. No i wole w jak w d1 potwory troche silniejsze, a nie power rangers sieczka jak w d3, chodz jak jest duzo wiecej silniejszych potworkow w grupie to nie walczy sie zle. Moglo by byc 8 standardowych skilli a samych skilli troche wiecej, wybor by zostal a opcji zabijania i kombinowania wiecej. Wiecej opcji przedmiotow - np plaszcz, kolczyki, jakies tatuaze na ciele jako runy, mogli troche bardziej pokombinowac.
Na plus silnik gry, bn ale na minus brak gry offline - chociazby takie SP - tego nie rozumiem kompletnie.
Ogolnie blizz troche sie zagubil - filmy (slabe), nowe gierki ale raczej slabe, sc2 tylko dobry. Konkurencja caly czas cisnie, kiedys czekalo sie na d2, teraz na np hl3.
Sezony to tez taki brak pomyslu - ciagle to samo, w kolko + kilka nowych rzeczy np kilka nowych przedmiotow i inny balans skilli. Ot teraz bedziesz walil w kolko skill 3 a nie 2. Mnie to jakos nie przekonuje.
Nie lepiej przysiasc nad PvP? Zbalansowac skille specjalnie pod PvP i wydac te areny, lub nawet zrobic tryb 4v4 i 8v8?
Polecam wlaczyc sobie D1 - klimat, klimat, klimat i padasz po 3 ciosach. (butle lepiej zrobili w d2 ale szkoda, ze sa rejuvenation, w d3 fajny pomysl z legendarnymi potionami z dodatkowymi wlasciwosciami ochronnymi).
@narval ciezko odniesc sie do twoiuch wypowiedzi skoro tylko ogolnikowo stwierdzasz "wodolejstwo".
Jak gra jest trudna, to automatycznie staje sie wolniejsza bo nie jestes w stanie zapanowac nad tym co dzieje sie na ekranie. A jak jestes niesmiertelny to nawalasz aoe gdzie popadnie i byle szybciej do przodu.
Proponuje obejrzec pierwszy filmik prezentacyjny diablo 3, a potem zerknac na jakiegos rifta. Roznica kolosalna, MOIM zdaniem poszli nie ta sciezka.
Niech potestuja handel, pvp, jakis AH, brak binded items przed dodatkiem w koncu to blizzard to oni maja myslec a nie sciagac pomysly od fanow (chociaz przez to ich gry sie wyroznialy na tle konkurencji - bo gracz powie Ci w co chce grac i usprawni w gre, zadneim blizza jest tylko to wyposrodkowac). Moze juz jestem za stary i sie robi gry pod gimbaze - klick kill ale to moim zdaniem poza kasa nie przyniesie niczego dobrego i w koncu i tak wygra jakosc i zaangazowanie. Wystarczy zerknac jakie gry wydawal blizz gdy byl mniejszym zgranym zespolem, a jakie teraz gdy sa miedzynarodowa korporacja ze wszystkimi zawodami na pokladzie. Owszem swieci i blyszczy ale to juz nie to samo w srodku.
Po co odpalac diablo? Zeby zabic diablo? Baala? Przejsc gre? Haha nieeee, diablo odpalasz by farmic legendy, sety i wbic kolejny numerek GR.
Poczatki nie byly takie zle (chociaz drop byl taki, ze jak 3 miesiace z kumplami gralem - dzien w dzien prawie- to nam cala 1 legenda wypadla - luk, co zamienial moby w kurczaki lol), byl jakis klimat, gralo sie w Diablo, a potem to juz byla kpina. Granie dla numerkow, setow, itemow i riftow.
Brakowalo (i brakuje pewnie dalej) grze masy innych rzeczy, ale glownie to nastawienie gry na sam czysty engame i rifty sprawilo, ze od lat do gry nie wrocilem i ciagle nie mam ochoty. Jasne, ze w 2 tez sie troche farmilo itemy (czasami), ale nie bylo to cala istota gry.... a w d3 niestety jest.
No wlasnie jak to bylo z jay'em wylecial za tego fucka, za hejt fanow czy mial dosc i wrocil do tego co lubi czyli music?
Ten od grafy wylecial - a grafa byla... ok, rzeczywiscie moglo byc troche bardziej mrocznie i kolory troche stonowane ale nie ma tragedii, natomiast efekty kolorowe na caly ekran to porazka. Na jay'a tez byl hejt? Za co?
Jezeli balans, brak handlu to rozumiem ale cala reszta (no moze rzeczywiscie poziom trudnosci byl troche za wysoki i to czekanie 30sec na respaw to byl szalenie glupi pomysl, brak SP) byla ok - rzadko wypadajace LEGENDARNE przedmioty, losowe rary, ktore dorownywaly jakoscia legendom i setom. NIe bylo zle, na poczatku ta gra byla lepsza niz jest teraz.