Karty graficzne

C.d. historii wadliwych Radeonów HD 2400 i 2600

przeczytasz w 0 min.

W uaktualnieniu do tego co słyszeliśmy w tym tygodniu, AMD twierdzi, że defekty, które zostały odkryte w wielu modelach Radeon HD i toczą serie 2400 oraz 2600, nie będą wymuszały zwrotów produktów. Podczas gdy firma nie wspomina, że problem został w ogóle odkryty, informuje, że za pomocą łatki programowej będziemy w stanie usunąć go współpracując ze sprzedawcami.

Firma AMD kładzie nacisk na fakt, że problem nie dotyczy całego przemysłu i że firma wypuściła już łatkę programową, która ma usunąć problem. AMD wskazuje, że żaden z jej partnerów nie prosił o wymianę lub zwrot obecnych układów graficznych wykorzystywanych w dotkniętych problemem kartach.


Jak twierdzi firma, niewielkie uaktualnienie BIOSu usuwa problem. Wspomniano także, że część z poprawionych układów trafiła już na rynek, więc tak naprawdę może się okazać, że tylko niewielka liczba użytkowników może mieć do czynienia z wadliwym sprzętem. Jeśli rzeczywiście tak jest, prawdopodobnie konieczny będzie zwrot wadliwych egzemplarzy. Przynajmniej jeżeli chodzi o układy, które jeszcze nie znalazły nabywców, a już leżą na sklepowych półkach.

To czy AMD powinna polegać na sprzedawcach, którzy mogliby aktualizować BIOSy czy też nie, to już zupełnie inne pytanie. Z drugiej strony na przykład Intel nie wstydzi się prosić użytkowników, aby tego typu czynności przeprowadzali sami.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login