Call of Duty: Advanced Warfare ma być piękne nie tylko na PC, ale i na konsolach
Chyba nie ma obecnie studia bardziej pewnego siebie niż Sledgehammer Games.
Chyba nie ma obecnie studia bardziej pewnego siebie niż Sledgehammer Games. Ekipa zajmująca się pracami nad Call of Duty: Advanced Warfare po raz kolejny zapowiada, że gra będzie pod wieloma względami doskonała.
Tym razem głos zabrał Bret Robbins, dyrektor kreatywny gry. To z jego wypowiedzi dowiedzieliśmy się, iż twórcy zapewnić chcę możliwie jednakowe doświadczenia właścicielom PC i konsol, a nowa część serii cechować ma się najwyższej jakości oprawą graficzną. W zapewnienia te nie wszyscy wierzą, ale pojawiają się one już nie po raz pierwszy.
"Myślę, że mamy wielkie Call of Duty w naszych rękach. Myślę, że to będzie bardzo ekscytujące dla wszystkich graczy, ponieważ gra będzie wyglądać fantastycznie zarówno na PC, jak i na nowych konsolach. Ludzie są bardzo podekscytowani. Słusznie - myślę, że to będzie świetna i piękna gra."
Poza grafiką ważna ma być tutaj również kampania, a dokładniej historia w niej przedstawiona. Bret Robbins podkreśla, iż dużo uwagi poświęcane jest postaciom, jakie się w niej pojawią, a także przerywnikom filmowym, które w znacznym stopniu zwiększać mają zainteresowanie rozwojem wypadków.
"Mamy kilka świetnych nowych charakterów. Postaci takich jak Jonathan Iron, w którego wcieli się Kevin Spacey. Robimy również wiele z naszymi filmikami i sposobem opowiedzenia historii w grze. Staramy się zrobić tak, by wszystko było bardzo wciągające, staramy się tworzyć naprawdę niezapomniane postacie. Tak, myślę, że ludzie będą naprawdę zadowoleni z naszej historii."
Przypomnijmy, iż Call of Duty: Advanced Warfare zadebiutuje 4 listopada. Gra pojawi się nie tylko na PC i konsolach Xbox One i PlayStation 4, ale także na Xbox 360 i PlayStation 3 z tym, że za przygotowanie wersji na starsze platformy odpowiada już High Moon Studios.
Źródło: gamingbolt, airherald
Komentarze
54Jedno wyklucza drugie!?
Smutno jak pomyśle, że jeszcze przez kilka lat będą robili gry pod konsole nowej generacji... Jednak po kilku latach wyjdzie nowy Xbox i PS... jak tu żyć? :(
Marketingowcy od Activision czy jak kto woli Blizzarda są bardzo zabawki.
Załóżmy ,że wersja next gen to ustawienia HIGH/60fps/1080p (W przypadku PS4).
Ciekawe jaki PC będzie potrzebny by odpalić tą grę w takich samych ustawieniach?
Dam ręką sobie odciąć ,że na PC z tymi samymi pod zespołami co siedzą w next genach nie da rady odpalić.
Ghost jest idealnym przykładem w tym miejscu.
Ghost by odpalić na ULTRA (bez furtra) 1080p 60fps
trzeba mieć cytuje:
Intel Core i7-3960X Extreme Edition + GTX690
Nie zła padaka tym bardziej ,że gra do takiego BF4 nie ma startu ;)
Na język pcha się jeden wniosek, nadal twórcy mają w dupce optymalizację.
I pewnie CoD: AW też będzie tego przykładem, tak jak WD i inne gry z stajni Ubiszajs.
Nie wspomnę o innych łajdakach ;)
BO2 przeszedłem całkowicie biegając po środku i strzelając byle jak i atakując nożem :P