Na targach CeBIT trwających od 3 do 8 marca MSI pojawi się nie tylko z nowymi, ciekawymi produktami, ale również zaprezentuje nowe logo, które idealnie pasuje do obecnego wizerunku firmy.
Joseph Hsu dyrektor MSI podkreślił również, że wraz z wprowadzeniem nowego loga, rozpoczyna się dla MSI nowa era, w której firma chce utrzymać swoją wysoką pozycje na rynku. Marka MSI jest jedną z dziesięciu czołowych marek na rynku komputerowym w Rosji, Francji, Polsce, Czechach, Turcji, Korei Południowej, Południowej Afryce i na Tajwanie. Firma MSI planuje zwiększyć swoje wpływy na rynku amerykańskim, chińskim i azjatyckim, poprzez intensywne akcje marketingowe i promocyjne, aby utrzymać pozycję czołowego producenta sprzętu komputerowego.
Wśród nowinek pojawią się oczekiwane notebooki z serii MSI X-Slim. Wystawionymi modelami będą X320, X340 i X600, które zostaną pokazane w sześciu niezwykłych kolorach, z 13 i 15-calowymi matrycami. Będą wystawiane także nowe rozwiązania z serii All-In-One, które zaprojektowano dla użytkowników doceniających piękno i wydajność. Po wprowadzeniu na rynek w lutym tego roku 19-calowego Wind Topa AP1900, MSI zaprezentuje kolejne modele AIO, z 19, 20 i 22-calowymi matrycami i zaawansowaną technologią ekranu dotykowego.
Ponadto MSI przedstawi specjalne strefy nowych technologii, cyfrowej rzeczywistości, multimediów, gier i overclockingu.
Źródło: Informacja Prasowa
Zobacz wszystkie wiadomości dotyczące wydarzeń i nowości na targach CeBIT 2009 |
Komentarze
3