Każdy z 1760 wyświetlaczy, składających się na billboard Coca-Coli na Times Square, może ruszać się do przodu i do tyłu. Efekt? Sami zobaczcie.
Billboardy rzadko bywają obiektem ekscytacji, ale ten konkretny to ciekawostka, która może robić niemałe wrażenie. Gigantyczna, bo rozciągająca się na 6 pięter tablica reklamowa marki Coca-Cola na Times Square potrafi się ruszać.
Coca-Cola nawiązała współpracę z Display Devices, by stworzyć billboard, mogący dawać tak świetny efekt. Olbrzym jest stworzony z 1760 wyświetlaczy LED, które mogą poruszać się do przodu i do tyłu niezależnie od siebie, formując tym samym trójwymiarowe motywy. Rozwiązanie niby proste w założeniach, ale niezwykle widowiskowe w praktyce.
Firma chwali się, że już od XIX wieku jest jednym z liderów, jeśli chodzi o innowacje z zakresu reklamy zewnętrznej. Najnowszy (opisywany tutaj) dowód jest zaś efektem czterech lat projektowania i testowania technologii. Wszystko to, by stworzyć „billboard inny niż wszystkie, które widzieliście do tej pory”, działający w każdych warunkach pogodowych. Efekt jest następujący:
Według Księgi rekordów Guinnessa jest to „pierwszy trójwymiarowy, robotyczny billboard na świecie”, a przez to także „największy billboard” tego typu. Drugi rekord ktoś może pobić, pierwszy pozostanie w rękach Coca-Coli. Czegokolwiek by o niej i o jej napojach nie mówić, tym razem bez wątpienia zasłużyła na docenienie. A że zrobiła sobie przy tym świetną reklamę… cóż, to też trzeba umieć.
Źródło: Coca-Cola Company. Foto: Coca-Cola Company
Komentarze
6