W Company of Heroes 3 twórcy skupiają się na detalach. I faktycznie – zniszczenia będą tu wyjątkowo szczegółowo dopracowane.
Company of Hereos 3 – destrukcja doskonała?
W jednym z poprzednich dzienników twórcy zwracali uwagę na szeroko rozumiany realizm – zarówno w sferze wizualnej, jak i fizycznej. Nowy materiał – poświęcony destrukcji – stanowi kolejny dowód na to, że Company of Heroes 3 będzie grą wyjątkowo realistyczną.
W Company of Heroes 3 zastosowany zostanie jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów zniszczeń, jakie kiedykolwiek trafiły do strategii czasu rzeczywistego. Możliwa będzie destrukcja otoczenia na szeroką skalę, a ponadto pojedyncze wystrzały i wybuchy będą zostawiać po sobie ślad na budynkach czy obiektach w okolicy.
Co ważne – zniszczenia będą widoczne (i odczuwalne) dokładnie w tym miejscu, które zostało zaatakowane. Na tym jednak wciąż nie koniec, bo system destrukcji będzie miał również wpływ na oddziały. W jakim sensie? Ano w takim, że oderwane od budynków cegły będą mogły na przykład spaść na głowy czającym się za murem żołnierzom piechoty.
O systemie zniszczeń w Company of Heroes 3 słów kilka (wideo)
Zobacz to na własne oczy i dowiedz się więcej – już teraz obejrzyj najnowszy odcinek z cyklu „Developer Diary”:
Company of Hereos 3 ma zadebiutować w tym roku – wyłącznie na PC.
Źródło: Relic Entertainment, SEGA, GamingTrend
Komentarze
3