Oto Covve, czyli zarządzanie kontaktami na wyższym poziomie
Covve to aplikacja, która pozwala lepiej zarządzać swoimi biznesowymi kontaktami i optymalnie wykorzystać książkę adresową. Oficjalnie jest już dostępna w polskiej wersji językowej.
Biznes opiera się na kontaktach. Covve zaś jest aplikacją, która ułatwia wykorzystanie potencjału drzemiącego w książce adresowej każdego profesjonalisty. Oficjalnie jest ona już dostępna w naszym kraju.
Co robi Covve? Sami autorzy odpowiadają krótko: „zmienia standardową książkę adresową w narzędzie pracy dla nowoczesnych profesjonalistów”. Wśród potencjalnych odbiorców wymieniani są przede wszystkim przedsiębiorcy i szefowie firm oraz handlowcy i marketingowcy.
Przejdźmy jednak do konkretów. Otóż jest to aplikacja służąca do zarządzania kontaktami. Pozwala je przeszukiwać, oznaczać i grupować, a do tego zajmuje się automatycznym uzupełnianiem informacji (których poszukuje w sieci – na przykład zmian miejsc pracy lub stanowisk). Umożliwia też proste dodawanie nowych osób do książki, poprzez skanowanie wizytówek.
Działanie Covve zostało oparte na sztucznej inteligencji, dzięki czemu wirtualny asystent jest w stanie skutecznie pomagać w poszerzaniu listy kontaktów, śledzeniu wiadomości na temat faktycznych bądź potencjalnych partnerów oraz przypominać, z kim (i na jaki temat) należałoby porozmawiać. Dodatkową funkcją jest bowiem prowadzenie dziennika kontaktów.
Dodajmy, że Covve to start-up, który zdążył już zyskać uznanie w Europie. Docenili go między innymi Deutsche Telekom i Nokia, których został partnerem. Stworzona przez niego aplikacja doczekała się wreszcie debiutu w Polsce i jest dostępna w naszym języku. W wersji podstawowej jest darmowa – można ją pobrać na smartfona z Androidem lub iOS:
Covve na Androida | Covve na iOS |
Źródło: Covve, Monday. Foto na wejście: rawpixel/Pixabay (CC0)
Komentarze
1