Jaką oprawę wizualną miał pierwszy Crysis wie każdy. Czy „dwójka”, która pojawi się wiosną przyszłego roku, ustawi poprzeczkę jeszcze wyżej? Zobaczcie sami.
Warto przeczytać: | |
Crysis 2 użyczy grafiki nowemu Sniperowi |
Po ogromnym i niezaprzeczalnym sukcesie gry Crysis, oczekiwania w stosunku do kontynuacji są bardzo duże. Jedną z najmocniejszych stron dzieła CryTek jest bez wątpienia oprawa wizualna. Poprzeczka została ustawiona bardzo wysoko, a większość graczy uważa, że nadal jest to jedna z najpiękniejszych produkcji wszechczasów.
Gra wykorzystywana jest często jako benchmark pozwalający określić wydajność kart graficznych. A to ze względu na spore wymagania stawiane konfiguracji komputera - świadczy o tym choćby pojedynek Radeona HD 6850 z GeForce GTX 460. W rozdzielczości 1920 x 1200 pikseli i włączonych maksymalnych detalach, Crysis potrafi doprowadzić do "zadyszki" nawet najnowszego GeForce GTX 580.
Nietrudno więc sobie wyobrazić, jak ciężkie wyzwanie stoi przed niemieckim deweloperem. Najnowsze screeny jednak uspokajają - o grafikę nie należy się martwić, ale czy będzie lepiej niż w „jedynce”?
Premiera Crysis 2 planowana jest na końcówkę marca przyszłego roku. Platformami, na jakie gra się ukaże będą konsole Sony PlayStation 3 i Xbox 360 oraz - rzecz jasna - komputery osobiste.
Oprócz standardowej wersji, wydawca tytułu - Electronic Arts - planuje wydać także dwie edycje kolekcjonerskie. Ich cena wyniesie 370 zł w wersji PC i o 100 zł więcej w przypadku konsoli. Za zwykły egzemplarz przyjdzie nam zapłacić 130 lub 200 zł w zależności od platformy.
Źródło: actiontrip
Polecamy artykuły: | ||
Test: jeszcze szybsze Core i3 i Core i5 | Testy monitorów LCD: 9 modeli Full HD | Niedrogie a wydajne: 5 x GTS450 |
Komentarze
48Zresztą dobra gra musi być dobrze zoptymalizowana i chodzić przyzwoicie na dobrym sprzęcie, a nie ciąć nawet 3 lata po premierze - to nie świadczy dobrze o jej twórcach. Gdzie te czasy gdy optymalizacja kodu gry była najważniejsza - duża grywalność, przyzwoita wizualizacja i mało MB.
Od czasów "pierwszego" Crysisa dużych postępów na oko nie widać i na nic DX10 i DX11 gdy wszystkie niuanse przepadaja w rozgrywce, można coraz nowsze karty kupować, a czy to GF8800, HD4850 czy GF4..... HD5.... na oko wszystko tak samo wygląda, a przynajmniej nie na tyle lepiej by kartę na nowszą (wcale nie lepszą wymieniać). A to, że więcej FPsów i mniej przycięć za taką kasę różnicy mi dużej nie robi.
Dla 5-8h godzin zabawy raczej nie warto.
I mam nadzieje że gra będzie dobrze zoptymalizowana, nie tak jak pierwsza część.
Wydaje mi się ze dużo lepiej graficznie od metro 2033 to nie wypadnie, ale i tak czekam!
Nim pojawiło się kilka wielkich patchy to mijało sporo czasu i dopiero po spaczowaniu dało się jakoś po ludzku grać.
Wystarczyłoby zdublować te rendery. Jedne podpisać X360 drugie PS3.
Wojna konsolowa wybuchłaby jak nigdy. Trup ścieliłby się gęsto.
I oczywiście każdy widziałby ogromne różnice na korzyść jednej z konsol ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2jc567E-z2o
No i oczywiście w Gran Turismo 5 które jest już w końcu gotowe
http://www.youtube.com/watch?v=aCn8xslJhyI&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=h-dJP4saO6I&feature=BF&list=UL&index=14
A nie jakieś tam rendery nowe karty graficzne za 2000zł gdzie karmieni jesteśmy tech-demami które nie oddają rzeczywistości graficznej w grach.
Panowie to jest tylko 4 letnia konsola :)
Dobra pewnie wywołałem wilka z lasu zaraz jakaś wojna będzie ale te dwie pozycje dadzą mi grania na kilka ładnych miesięcy.
A Crysisa2 z ciekawości sprawdzę jak wyjdzie.
Reszta się nie liczy :):)
Skoro na GTX580 dostaje zadyszki, to jak to działa na konsolach?