Crysis pomimo długiej obecności na rynku nadal świetnie nadaje się do testów kart graficznych. Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia niestety spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 44 23 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 40 30 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 36 29 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 34 25 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 39 22 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 34 23 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 29 24 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 28 20 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 22 18 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pomimo kilkuletniej obecności na rynku, Crysis nawet na najnowszych kartach graficznych potrafi działać z oporem. GeForce GTX 580 oferuje dość płynną animację grafiki w rozdzielczości 1680x1050 w maksymalnych detalach 3D i włączonym wygładzaniu krawędzi. W wyższej rozdzielczości następowały spore spadki kl./s.