Fani wszystkich części Stalkerów nie powinni przeoczyć tego tytułu. Metro 2033 przenosi nas do moskiewskiego metra oraz jego okolic gdzie się dzieje akcja. Gra znalazła się w naszych testach nie bez powodu. Oferuje bowiem bardzo szczegółową grafikę, a przy tym potrafi skorzystać z funkcji zawartych w DX11. Metro 2033 to kolejny „killer” akceleratorów graficznych – wyciąga z nich wszystkie soki! Zobacz artykuł Metro 2033 – recenzja i testy wydajności.
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 43 28 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 41 31 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 36 27 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 28 18 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 28 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x0, AF x4
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 35 23 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 34 25 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 29 21 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 23 16 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 23 16 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 22 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tradycyjnie już GeForce GTX 580 okazał się niedoścignionym w konkurencji z jednordzeniowymi akceleratorami. Należy go także pochwalić za dobre wyniki w porównaniu do Radeona 5970, gdzie miał mniejsze spadki kl./s (wartości minimalne).