Bad Company 2 jest jednym z największych konkurentów dla serii Call of Duty. Jako gracz wcielamy się w jednego z żołnierzy i przechodzimy kolejno przygotowane przez twórców etapy. Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 – w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur. Zobacz artykuł Bad Company 2 - recenzja i testy wydajności.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 105 81 |
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 103 81 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 88 75 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 73 57 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 72 59 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 66 50 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5970 2GB (725/1000) | 96 73 |
ASUS GTX 580 1,53GB (782/1000) | 91 74 |
GeForce GTX 480 1,53GB (700/924) | 74 62 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 63 50 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 51 |
Radeon 6870 1GB (900/1050) | 58 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bad Company 2 nie był żadnym wyzwaniem dla akceleratora GTX 580. Komputer z tą kartą wyświetlał bardzo płynnie obraz, bez nagłych spadków kl./s. Przewaga nowej karty NVIDII nad chociażby GeForce’em GTX 480 jest co najmniej duża. Wyższa wydajność przydać się powinna w najbardziej wymagających trybach graficznych, gdzie liczy się nie tylko średnia ilość kl./s, ale i minimalna.