Wczoraj w serwisie Gotfrag.com ukazał się ciekawy artykuł na temat nowej wersji betaCounter-Strike: Professional Modification v1.04. Dla tych, którzy nie wiedzą czym jest ProMod, przypominamy, że jest to stale udoskonalana modyfikacja oparta o silnik Source, czyli innymi słowy projekt nowego CS-a.
Jego główną ideą jest połączenie grywalności 1.6 z przyjemną grafiką znaną z "sorsa", by tym samym zrzeszyć graczy obydwu gier oraz przekonać potencjalnych sponsorów, iż warto w to przedsięwzięcie zainwestować.
Pierwotne wersje beta, choć z każdej edycji coraz lepsze, graczy nie zaskoczyły i nie zyskały sympatii z ich strony. Wersja obecna, lecz na pewno nie ostateczna, jest zdecydowanie stabilniejsza i wolna od ogromnej ilości bugów i niedociągnięć, które znacząco utrudniały (a czasem nawet uniemożliwiały) rozgrywkę w poprzednich wydaniach. Po "porażce" programiści Alexa Garfielda wzięli się ostro do pracy by zyskać ludzi wierzących w realność projektu i dających mu szansę.
Wciąż największym problemem z jakim borykają się programiści Promod'a jest dostateczne odwzorowanie cech 1.6 na nowszym silniku. Na uwagę zasługują za to mapy, które swym wyglądem przypominają znane nam już z Source, lecz pozbawione "chaosu" i wielu zbędnych przedmiotów, pozwalające na o wiele swobodniejszą grę z większą ilością klatek na sekundę (czyt. FPS). Dotychczas przystosowane zostały tylko trzy mapy - inferno, dust2 oraz train. Modele broni, którymi przyszło nam się posługiwać w grze są teraz mniej "plastikowe", a ich animacje (np. zakładanie tłumika) idealnie oddają ideę projektu, przypominając te z 1.6
Zmian jest dużo więcej, a dokładniejsze informacje o nich wszystkich (w języku angielskim) możecie przeczytać w oryginalnym artykule, przeglądając także zrzuty z ekranu (tzw. screen shoty).
Miejmy nadzieję, że programiści dopną swego i w niedalekiej przyszłości doczekamy się godnego następcy dotychczasowych wersji, który zadowoli każdego fana Counter-Strike.
Lista zmian względem wersji poprzednich:
- ogromna poprawa ruchów bardzo zbliżonych do wersji 1.6
- poprawione hitbox`y i rozrzut broni
- przemodelowane bronie
- przyjemne dla oka mapy pozbawione "bałaganu"
- nick`i graczy z druzyny wyświetlane na radarze
- ikonki postaci, jako zyjących partnerów, na dole ekranu
- zmieniona tablica wyników m.in. ilość HP kolegów z druzyny
- oraz w przyszłości planowany status pienięzny graczy z team`u
Tekst zaczerpnięty z www.counter-strike.pl napisany przez uzytkownika piter01.
Komentarze
3