D-Link pomaga unikać dłuższych przestojów w działaniu sieci
W jaki sposób? Oferując klientom biznesowym bezpłatną usługę Next Business Day Shipment oraz dostęp do usługi D-Link Assist.
Minimalizacja przestojów w działaniu sieci oraz wzrost zadowolenia klientów korporacyjnych to cele, jakie przyświecają firmie D-Link, która zredefiniowała standardy dla produktów biznesowych.
Firma D-Link poinformowała o wprowadzeniu wraz z dniem 1 maja 2019 roku bezpłatnej usługi NBDS jako standardu dla sektora biznesowego. Pod tym skrótem kryje się „Next Business Day Shipment”, a więc dostarczanie sprawnych urządzeń sieciowych w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii.
Oprócz tego udostępniona zostaje usługa D-Link Assist, która pomaga szybko rozwiązywać zarówno niewielkie, jak i poważne problemy z działaniem urządzeń sieciowych, w najtrudniejszych przypadkach oznaczające konieczność wymiany ich na nowe. W ramach tej usługi dostępne są opcje wsparcia technicznego, a także instalacji, konfiguracji i diagnostyki u klienta.
Z bezpłatnej usługi RMA mogą skorzystać przede wszystkim właściciele produktów biznesowych z 5-letnią lub dłuższą gwarancją. Dostępna jest ona także dla każdego produktu z 2- oraz 3-letnią gwarancją po wykupieniu opcjonalnego 3-letniego przedłużenia gwarancji.
„Większość firm nie może sobie pozwolić na przestoje. Awaria sieci nie tylko może oznaczać straty finansowe, ale także uszczerbek na reputacji. Nowa usługa NBDS - wysyłka sprawnych urządzeń w następnym dniu roboczym, a także D-Link Assist - usługa planowania instalacji oraz konfiguracji, pomagają naszym klientom w ominięciu potencjalnych problemów wynikających z korzystania z technologii” – powiedział Kevin Wen stojący na czele D-Link Europe.
Źródło: D-Link
Komentarze
2Wreszcie ich sprzęt przestanie się zawieszać?