Dark Souls 2: fragmenty rozgrywki z różnymi postaciami - zobacz nowy system walki
Do sieci trafiły kolejne materiały wideo z gry Dark Souls 2 prezentujące walkę poszczególnych postaci.
Jedna z najbardziej hardcorowych gier ostatnich lat - Dark Souls niebawem doczeka się swojej kontynuacji w postaci gry Dark Souls 2. Jak zapewniają twórcy, będzie to gra eliminująca błędy znane zarówno z pierwszej odsłony, jak i też z Demon's Souls. Chociaż o nadchodzącej produkcji wciąż za wiele nie wiemy, to ostatnio w nowym wydaniu magazyny Famitsu pojawił się obszerny artykuł opisujący walkę w Dark Souls 2, ku uciesz fanów tejże gry, dysponujemy również materiałami wideo.
Walka w Dark Souls 2 ulegnie zmianie, o tym już sami twórcy wielokrotnie informowali. Sama walka będzie znacząco różniła się w przypadku każdej z dostępnych klas. Jak można wyczytać w Famitsu – używając łuku, będzie można od teraz używać dwóch rodzajów strzał, jeden rodzaj będzie można wykorzystać za pomocą przycisku R1, drugi zaś za pomocą R2.
W przypadku walki mieczem prowadzona przez gracza postać otrzyma możliwość po ogłuszeniu przeciwnika wykonania dodatkowego ataku. Zmianom ma ulec również mechanizm biegu połączonego ze skokiem, a także lista dostępnych zaklęć, która będzie znacznie powiększona i dostosowana do każdej profesji.
Oprócz samych czarów pojawić ma się możliwość wywoływania cudów, których liczba zostanie pokaźnie wzbogacona. Pojawią się m.in. zwiększające atak i obronę, Dark Orb umożliwiający pozbawienie przeciwników wytrzymałości, czy też Life Gems, dzięki któremu odnowione zostaną punkty zdrowia. Nie zabraknie nowych przedmiotów regenerujących.
Na koniec warto dodać, że w sieci pojawiły się już nowe materiały wideo prezentujące rozgrywkę i walkę poszczególnymi klasami postaci jak: Warrior, Sourcer, Temple Knight czy też Dual Swordsman.
Źródło: Famitsu, VG247
Komentarze
15Jeśli chodzi o system walki to kotlet. To nie to co Severance Blade of Darkness, gdzie dobrze wyprowadzony cios po "zmiękczeniu przeciwnika" to fontanna krwii i głowa turlająca się po ziemi, albo tarcza w kawałki... albo ręka z mieczem na ziemi. Że też po tylu latach przy dzisiejszym sprzęcie ktoś nie zrobi podobnego systemu tylko na większa skalę i z jeszcze lepszymi efektami. Gdzie tu są jakieś fajne efekty znieszczenia zbroi po ciosach, tarczy, odrąbania kikutów. Sprzęt nie uciągnie czy dopiero w Dark Souls 7 będą?