Kontynuacja hitu z 2012 roku zapowiada się świetnie.
Dark Souls II to gra RPG, której najmocniejszymi stronami mają być mroczny klimat, zaawansowany system walki i bardzo wysoki poziom trudności.
Wydawcy – firma Namco Bandai – opublikowali właśnie sporą galerię nowych screenów, a także zupełnie nowe wideo z rozgrywki. Materiały te potwierdzają obecność wspomnianych we wstępie elementów. Utwierdzają też w przekonaniu, że oprawa wizualna zdecydowanie nie będzie największą zaletą tej produkcji. Czy to jednak ważne w przypadku takiego tytułu?
Wydany w 2012 roku pierwowzór spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem – średnia jego ocen wynosi 85 procent. Studio From Software zamierza utrzymać ten poziom w swojej najnowszej produkcji – Dark Souls II. Co tu dużo mówić – liczymy na to.
Kilkanaście dni temu prezentowaliśmy Wam 16 screenów z gry Dark Souls II. Teraz firma Namco Bandai postanowiła uzupełnić galerię o kolejne 8 ujęć. Możecie je zobaczyć poniżej:
Przy okazji udostępniony został także zupełnie nowy filmik z rozgrywki. Na gameplayu widzimy wiele pojedynków. Materiał jest stosunkowo długi, trwa niemal 9 minut, dzięki czemu możemy zobaczyć jak wygląda rozgrywka w przypadku rożnych klas postaci. Nie przedłużając już – zapraszamy do oglądania:
Firmy Namco Bandai i From Software poinformowały także, że kwestia rozszerzeń DLC do gry Dark Souls II nie jest jeszcze rozstrzygnięta. Twórcy mówią, że bardzo chcieliby rozbudować to uniwersum, ale – co ważne – „od pierwszego dnia chcemy naszym fanom dostarczyć kompletną grę”. Trzymamy za słowo!
Gra Dark Souls II pojawi się na rynku 14 marca bieżącego roku. Platformami docelowymi są komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.
Źródło: AllGamesBeta, TotalXbox, ModVive
Komentarze
221) Zbroja "oddycha" ;)
2) Podczas uderzeń miecz przechodzi przez przeciwnika jak przez ducha. Czy ja się wreście doczekam normalnej fizyki? Miecz powinien się zatrzymywać na ciele przeciwnika podczas bocznego cieńcia a nie przez niego przechodzić!
3) Dźwięk chodu nieadekwatny do podłoża.
4) Każde cieńcie na przeciwniku odtwarza ten sam dźwięk "rozkwaszanego arbuza"
5) Gdzie jucha?
6) Znikający przeciwnicy po śmierci zalatują mi trochę czasami PS2.
Rozgrywka widzę ta sama(maszeruj przed siebie), system walki też(unik, wal, unik, wal), a HUD tak samo bez zmian. Może grafika została minimalnie podrasowana, ale różnic to tam się można ledwo doszukać. Animacji też nie przytulili, bo potwory ślizgają się jak na lodowisku.
Liczyłem na większy postęp względem jedynki, a wygląda na to, że to pierwsza część z modem. No cóż... Nie pierwszy raz ktoś robi skok na kasę.
Dla fanów uniwersum dwójka będzie pewnie gratką, bo różnić względem DarkSouls 1 prawie nie ma, a jedynka w swojej "inności" była dobrym produktem. Jednakże dla tych co liczyli na postęp lub innowacyjność to nie będzie TEN produkt, a szkoda.
Praise the sun !
ale i tak chętnie zagram. pierwsza styczność z tytułem na ps3, szacun i żal, bo sterowanie padem... nie przywykłem i marne szanse, że ogarnę na tyle aby sprawnie grać. (lecz honor rodziny pod tym względem ratuje mój siedmioletni syn hehe :)
potem ta sławna wersja na pc, którą zmodowałem i się spier..ła i od tamtej pory leży na półce i czeka ..uj wie na co.
z braku laku idę pomęczyć wieśka
Jednak od gry w roku 2014 oczekiwałbym lepszej grafiki tzn. urozmaicenie otoczenia oraz jakaś fizykę.
Może jestem nobem bo lubię grafę i high detale. Ale po to jest rok 2014 sprzęt o super wydajności by takie rzeczy robić. DS2 mnie tym odrzuca.
Jednak liczę że nadrobi to grywalnością, niech choć jedna strona medalu się spisze to będę zadowolony :)