Zdaniem Andrea Pessino ze studia Ready At Dawn niskie oceny dla Destiny to nieporozumienie.
Mogłoby się wydawać, że producenci gier mają w głowie tylko rywalizację i cieszyć będą się z każdego złego słowa padającego pod adresem konkurentów. Twórcy The Order: 1886 pokazują teraz coś zupełnie innego i stają w obronie Destiny.
Tytuł ten reklamowany był jako jeden z największych konsolowych hitów tego roku. Wiemy już, że pierwsze wyniki sprzedaży wyglądają bardzo obiecująco, ale tego samego nie można powiedzieć o ocenach, jakie dzieło studia Bungie zebrało w zagranicznej prasie.
Wprawdzie nie są one tragiczne, ale do ideału daleko. Najgorsze jest to, że w notach widać spory rozrzut i prócz ocen krążących wokół 9 nie brakuje też takich w okolicach 6 czy nawet 5. Czy Destiny rzeczywiście nie zasługuje na nic więcej? Zdaniem Andrea Pessino ze studia Ready At Dawn niskie oceny dla Destiny to nieporozumienie.
"Za nic w świecie nie mogę zrozumieć, jak ktoś może ocenić Destiny na 6. Myślę, że każda ocena poniżej 8 dla takiej gry jest niedorzeczna."
Andrea Pessino nie uważa Destiny za grę idealną, ale podkreśla jej "skalę oraz wartości artystyczne". Jakie jest Wasze zdanie? Mieliście już przyjemność obcowania z Destiny? Jeśli tak, to jak oceniacie tę grę?
Źródło: gamingbolt, gamefreaks
Komentarze
16Gra okaże się filmem przerywanym festiwalem QTE, a to wszystko polane sosem jakim będzie auto-aim praktycznie strzelający za gracza.
Jesli CS 1.6 od CSGO niczym sie az tak bardzo nie rozni, ja ewolucje gier na rozumiem w ten sposob podam na przykladzie hipotetycznej gry.
Gra sprzed kilkunastu lat
czolgi maja 100hp rozne lufy obrazenia zadane obrazenia w tyl sa wieksze, a w przod najmniejsze, pocisk leci torem prostym
Gra sprzed kilku lat
Czolgi maja 100hp, mamy symulacje opadu pocisku rozna penetracje dzial, mozemy uszkodzic wenwetrzne moduly gasiennice itp.
Albo gry FPS stary CS pool ammo 120 do glocka w nowszej wersji oczekiwal bym zamiast 120 "luznych" naboi, 6 magazynkow jesli wystzrelamy 10 pociskow ladujemy nowy magazynek z 20 pestkami jak juz wszytskie magazynki czesciowo wyczerpiemy to ladujemy np ten ktory ma jeszcze najwiecej amunicji.
Jesli w magazynkach mamy malo amunicji chcialbym miec mozliwosc po tym jak sie gdzies ukryje powyjmowac te kilka sztuk naboi z tych magazynkow i uzupelnic np 1 magazynek na 20 a drugi magazynek na tyle ile mi kul zostalo a nie miec 6 magazynkow po 3 naboje.
Niestety nowa gra oznacza tylko lepsza grafike a mechanizm dzialania stary ;/
Z wiekiem moje wymagania co do gier rosna jak bylem mlody to zabijanie i grindowanie mobow w jakiejs grze mmo-rpg bylo wystarczajace, teraz juz mi to nie wystarcza oczekuje ze gry beda ewoluowac razem ze mna.
To może powinien przeczytać te recenzje o ocenach poniżej 8? Poznać ich argumentacje, etc... Ale po co, lepiej walnąć taką wypowiedź, i narobić szumu wokół siebie i swojego studia :P ot, darmowa reklama
Naprawdę nie można już mieć własnego zdania?
Czy naprawdę jak tylko ktoś wyrazi opinię inną niż peany pochwalne na temat najnowszego hype to od razu hejtuje?
Ludzie, czy wy jesteście pogięci? Recenzenci mają prawo wystawić taką ocenę jaką chcą a wy macie prawo się z nią nie zgodzić. Co to z chora sytuacja gdzie się piętnuje kogoś bo dał ocenę inną niż jedyna słuszna?