Destiny to najczęściej zamawiana przed premierą nowa gra w historii firmy Activision
Niejednokrotnie określaliśmy Destiny mianem jednej z najbardziej wyczekiwanych gier i naprawdę nie były to słowa wyssane z palca. Firma Activision poinformowała dzisiaj, że tytuł ten okazał się najchętniej zamawianą przedpremierowo nową produkcją w jej historii.
Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision, dodał, że Destiny może urosnąć do tej samej rangi co inna marka studia Bungie – Halo. „Ta gra ma potencjał, by zdobyć szeroką publiczność” – powiedział Hirshberg.
Nie podano dokładnych danych, przez co trudno w tej chwili powiedzieć ile dokładnie egzemplarzy sprzedało się przed premierą. Dość jednak przypomnieć, że w lipcowych beta testach udział wzięło 4,6 miliona graczy. Spokojnie więc przyjmujemy, że liczbę zamówień również można liczyć w milionach.
„Destiny to projekt wypełniony miłością i niezwykłą kreatywnością. Czujemy, że wypuszczamy na rynek coś ogromnego – nie tylko dla sektora gier, ale całej popkultury. Zbliżając się do dnia premiery czujemy ogromne wsparcie i entuzjazm – zarówno ze strony fanów, jak i sprzedawców” – dodał Eric Hirshberg.
A wspomniana premiera już jutro – 9 września. W pierwszych krajach serwery zostały już nawet uruchomione. Przypomnijmy zatem, że platformami docelowymi gry Destiny są konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: GameSpot, TechnoBuffalo
Komentarze
15