DiRT Rally 2.0 wymaga do działania kilkuletniego sprzętu ze średniej półki. My przetestowaliśmy go na konfiguracji z najtańszym procesorem AMD i zintegrowaną grafiką.
Druga odsłona DiRT Rally wjechała na komputery i konsole już kilka dni temu. Gra zbiera naprawdę dobre oceny, a przy tym nie wymaga bardzo wydajnego sprzętu. Nie wierzycie? Tak się składa, że mieliśmy okazję sprawdzić tytuł na naprawdę ekonomicznej konfiguracji.
Wymagania sprzętowe gry nie są wygórowane. Producent deklaruje, że do rozgrywki w niskich ustawieniach wystarczy procesor pokroju Intel Core i3 2120 lub AMD FX 4300, 8 GB pamięci RAM oraz karta graficzna Nvidia GeForce GTX 650 Ti lub AMD Radeon HD 7750. Mówimy więc o kilkuletnim komputerze ze średniej półki.
Na potrzeby testów złożyliśmy nowszą konfigurację z procesorem AMD Athlon 240GE (po OC do 4,1 GHz) i zintegrowaną grafiką Radeon Vega 3, a całość uzupełniały dwa moduły pamięci DDR4-2666 o pojemności 8 GB. Grę DiRT Rally 2.0 odpaliliśmy w rozdzielczości 1280 x 720 px i ultra niskich ustawieniach graficznych. Zobaczcie sami co z tego wyszło.
Płynność wyświetlanej animacji była zadowalająca (jakieś 40-50 fps) - jak na wykorzystany sprzęt jest naprawdę dobrze. Zakładając, że do podobnego poziomu można podkręcić tańszy model Athlon 200GE i w zupełności wystarczyłoby tutaj 2x 4 GB pamięci RAM, przetestowana przez nas konfiguracja byłaby warta jakieś 1000 złotych.
Graliście już w DiRT Rally 2.0? Pochwalcie się swoimi wrażeniami w komentarzach.
Źródło: inf. własna
Komentarze
25https://www.youtube.com/watch?v=Zex8aX9AH-Q
To co pokazaliście na swoim materiale wygląda gorzej niż Colin MCRae Rally 1 z 1998r
AMD B450 i jednoczesnie typowa gamingowa płyta cena na dzis to 550-600 zł gdzie tu tanio
The Need for Speed z 1995 roku. Porównując tutaj jednak jest troszeczkę lepiej. Aczkolwiek związane jest to pewnie z rozdzielczością tamtego filmiku gdzie maksymalnie jest 360p...
P.S. Popatrzcie na lusterka wsteczne xD
P.S.2. Zmniejszyłem tego DiRTa do 360p
24 lata ewolucji grafiki poszło się sypać...
Denerwuje mnie jedno, powinni to poprawić.
W rallycrosie jest bardzo często sytuacja że samoistnie odpadają zderzaki i błotniki przy braku kontaktu
Natomiast przy silnych uderzeniach często nic nie odpada
W dirt 4 też to już było.
Jaki jest sens wypocin na temat co mozna jak sie ma lepszy sprzet w poscie na temat totalnie budzetowego grania.
Skoro dziala na Vega 3 to bedzie tez tak samo dzialac na Intel UHD/HD 630 czyli zagrasz na praktycznie kazdym laptopie albo desktopie z ta grafika zintegrowana w CPU. Da sie grac a dla wielu ludzi to wystarczy, zwlaszcza jak odpalaja gry od czasu do czasu na komputerze biurowym.