Nowe logo Disney+ oznacza wielkie zmiany. Jest się czego bać?
Być może zauważyliście już zmiany w wyglądzie logo Disney+? Nowa identyfikacja wizualna marki nie jest kwestią przypadku. Co za nią stoi i czy jest się czego obawiać?
Co oznacza nowe logo Disney+?
Granatowe tło, z którym do tej pory kojarzony był serwis Disney+, to już przeszłość. Jego miejsce zajął niedawno kolor morski, co nie uszło uwadze wprawionemu oku widowni. Zmiana ta nie jest kwestią jedynie estetyki, a głębszego rebrandingu i wewnętrznych przeobrażeń, pozostających w związku z niedawną fuzją platformy z Hulu (oraz charakterystyczną dla niego, zieloną oprawą wizualną).
Uważamy, że znaleźliśmy równowagę między nowością a nostalgią. Zmiany podkreślają, że Disney+ ma wszystko, co ludzie kochają w marce Disney, ale także zmienia się i uzupełnia ofertę o nowe rzeczy do pokochania
– mówi Andy Baker, wiceprezes ds. kreatywnych w Disney+.
Nowe logo Disney+ korzeniami sięga jesieni ubiegłego roku, kiedy to The Walt Disney Company ogłosiło gotowość nabycia pozostałych 33% udziałów Hulu od NBCUniversal. Co ta decyzja oznacza w praktyce?
Nowe logo Disney+ – idą zmiany?
Jeśli chodzi o polskich widzów, nowe logo Disney+ nie wiąże się z żadnymi konkretnymi zmianami (przynajmniej o takowych na ten moment nie wiadomo). Serwis Hulu nie jest bowiem dostępny na naszym rynku, a jego wybrane treści dotychczas oferowane były właśnie na Disney+.
Inaczej sprawy mają się w Stanach, gdzie w ramach Disney+ wyodrębniono ostatnio dedykowaną im kategorię – obok Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars i National Geographic.
Źródło: Disney+, fastcompany.com
Komentarze
9