Doom 4 ma się świetnie. On jest po prostu wspaniały
Przedstawiciele id Software zdradzili nieco informacji o tworzonej właśnie nowej odsłonie legendarnej serii Doom.
Po tym, co fani otrzymali w trzeciej części pozycja producenta została nieco zachwiana. Doom 4 ma jednak ponownie wynieść go na sam szczyt. Matt Hooper o będącej w produkcji grze mówi krótko, ale bardzo dobitnie:
"Doom 4 ma się świetnie. On jest po prostu wspaniały"
Czy pracując równolegle nad bardzo ciekawie zapowiadającym Rage można znaleźć czas na poświęcenie uwagi klasykowi? Jeśli zatrudnia się dodatkowych ludzi to jak najbardziej. Tak właśnie postąpiło id Software i być może właśnie stąd wypływa ten optymizm.
" Mamy w swych szeregach naprawdę wiele utalentowanych osób i rozbudowaliśmy się jako firma. Najważniejsze jednak, że byliśmy w stanie utrzymać zespoły tworzące Rage i Dooma 4 osobno. Staramy się aby obie gry były naprawdę dobre. Jeśli chodzi o nowego Dooma to tworzymy grę, z której fani będą zadowoleni. Będzie to klasyka tej serii. "
Oby zapewnienie producentów przełożyły się na dobre tytuły. Oczekiwanie są bowiem bardzo wysokie. Szczególnie jeśli chodzi o Dooma 4.
Komentarze
83Tym razem nowy DOOM 4 ze mną nie wygra ;)
A sprawdź jakby Metro chodziło na GT 440...
Dla mnie DOOM3 to był krok milowy ale większy skok zrobił jeszcze Crysis w 2007 roku.
Liczę na przymus wczytywania gry po x razy, postacie wykręcone bardziej od horrorów klasy b i wielkie mocarne guny w małych ciemnych korytarzach.
najlepszy był patch który "naprawiał" latarkę bo programiści przed premierą uważali że czy blisko czy daleko, czy prostopadle na scianę czy pod innym kątem to światło rzucane na przedmioty zawsze jest okrągłe i zawsze ma taki sam promień
pozdro
Co nie oznacza, że 15latkowie grający z autoaimem w Call of Duty, lub tłuczący milion razy w drzewo dla punktów w którymś z mmo jest gorszy.
Co kto lubi, jeden jest masochistą wczytującym 100 razy jednego save'a, inny hedonistą zadowalającym się losowym naciskaniem pada.
Dobrze natomiast, że niektórzy producenci serwują rzeczy dla takich starych pryków jak ja. Dajmy na to Mortal Kombat z systemem walki 2D, jaki pamiętam z automatów. Love it!
@nazaropeth votum separatum. Doom3 miażdżył wszystko pod względem grafiki w tamtym okresie, nawet w 640x480... far cry w takiej rozdziałce to był gniot, unreal dopiero od wersji 2004, choć sama 2. była lepsza od far cry`a (tutaj się narażę, ale co tam demokracja)pod względem silnika i optymalizacji.
Potem zakupilem mocarnego w tamtych czasach Radeona X800, dolozylem ramu i puscilem wszystko na maxa i jakos czar prysl...
Ale to wlasnie Doom 3 byl pierwsza gra, w ktorej swiat wygladal jak cos realnego, a nie jak kartonowe dekoracje. Nawet Far Cry czy Half-Life 2 juz na mnie takiego wrazenia nie robily.
Ech... Chyba sobie zakupie znowu te gre.
Odnosnie grafiki pamietajcie, ze Carmack znalazl w niej sposob na zaimplementowanie cieniowania na pixel bez sprzetowej jego oblugi. Dopiero pozniej zaczely sie pojawiac karty z pixel i vertex, a na koncu unified shaderami. Jak dla mnie byl to o wiele wiekszy skok technologiczny nawet niz Crysis, ktory po prostu bardzo dobrze wykorzystywal mozliwosci obecnych kart graficznych. Mozliwosci nowego silnika Carmacka tez stanowia swego rodzaju rewolucje, bo mimo iz nie ma w nim wodotryskow niewyobrazalnie ulatwia prace nad implementacja grafiki, projektowaniem poziomow i swiata gry. Byc moze niebawem zrobienie gry nie bedzie pochlanialo kilku lat pracy calego sztabu fachowcow co w efekcie moze przelozyc sie na faktyczna jakosc gier, ich ilosc...moze nawet na cene :)
W roku 2000 czy 2001 miałem tą karte w komputerze wtedy były tak jak teraz seria GTX500
wtedy właśnie kończyły sie athlony na prędkości 1,2GHz i wchodziła
nowa seria 1,333GHz (XP1500+)
zrtesztą otwórz sobie:
http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
i wybierz serie FG400mx
a w opisie zobaczysz obsługa DX7.1 i brak shaderów!!!
taki rdzeń był w GF2Ti 2 ROP i 4TMU
a GF2mx miał 1ROP i 2 TMU
Gdzieś tam napisałeś że gdzieniegdzie 4mx wygrywał -> miał większe zegary przepustowosc pamieci - jak miałes 2Ti na DDR a nie na SDram to nie było tej różnicy
Pozdrawiam
Pierwsze zdanie z wikipedi na temat GF4:
"GeForce 4 - czwarta generacja kart graficznych z procesorem graficznym firmy NVIDIA. Mimo oznaczenia "4" nie wszystkie modele były kombatybilne z DirectX 8.1 i OpenGL 1.3. Modele MX nie posiadały shaderów i były zgodne jedynie z DirectX 7. Seria została wprowadzona na rynek w lutym 2002 roku."
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/GeForce_4
Tak OCZYWIŚCIE.
Ja miałem w tym czasie Bartona@2,5GHz ze zwodowanym i modowanym 9700 Pro@460 MHz 3,68 GigaTexel/s i w 1024x768 HIGH nie było płynnie.
1.procesor i grafika były kręcone i to mocno
2.co do rozdziałki to sorry bo to było 800x640
3.dla mnie wystarczy 25-30 fps i tyle mialem