Twórcy Doom Eternal poruszyli techniczne aspekty gry. Poza podaniem planowej rozdzielczości i liczby fps ujawniono też, iż zabraknie tu edytora SnapMap.
Zapowiedziany nie tak dawno Doom Eternal pojawi się wprawdzie dopiero w przyszłym roku, ale twórcy już teraz mówią o nim sporo. Poruszyli też techniczne aspekty gry, które dla wielu graczy są bardzo istotne.
Wedle przedstawicieli id Software, Doom Eternal celuje w 60 fps. W przypadku wersji PC nikogo nie powinno to dziwić, to samo założenie dotyczy jednak również wersji konsolowych. Na Xbox One X i PlayStation 4 Pro gracze otrzymać mają przy tym możliwość zabawy w 4K, a na Xbox One i PlayStation 4 w Full HD. Wyjątkiem będzie wersja na Nintendo Switch (30 fps).
Inne z ujawnionych informacji nie brzmią już tak optymistycznie. Twórcy nie planują bowiem udostępnienia edytora SnapMap, który pojawił się przecież w poprzedniej odsłonie serii. Zabraknie również wsparcia dla modów, chociaż tutaj jest (mała) szansa, że pojawią się jakiś czas po premierze gry.
"Niczego nie gwarantujemy, zwłaszcza w przypadku Eternal. Jako studio podjęliśmy pewne decyzje technicznie wiele, wiele lat temu, wracając aż do Doom 3, a na pewno do rozwoju Rage, które odsunęły nas od dawania ludziom możliwości wykonywania modyfikacji.” - Mart Stratton, producent wykonawczy gry
Tak jak wspominaliśmy, Doom Eternal zadebiutuje w przyszłym roku. Dokładna data nie została jednak ujawniona.
Źródło: gamingbolt
Komentarze
22konsole to mam do god of wara, spidermana czy RDR2, fpsy zostawie sobie na pieca, lepsza grafika i wygodne sterowanie
konsola to glownie exy