Grafika mocną stroną nowego Dooma?
Na czwartego Dooma czeka wielu. Zarówno producent jak i wydawca przypominają o owym tytule dość systematycznie, ale zazwyczaj nie koncentrują się na oprawie graficznej gry. Sami gracze też nie nakręcają się najbardziej na ten akurat element - być może niesłusznie.
Jakiś czas temu pisaliśmy, iż celem twórców jest w tym przypadku rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Robert Duffy ze studia id Software potwierdził teraz, że nic się w tej kwestii nie zmieniło i chociaż oficjalnego potwierdzenia otrzymać jeszcze nie możemy to powinniśmy być dobrej myśli co do realizacji założonego celu.
Nowy Doom napędzany będzie silnikiem id Tech 6. Ten przez graczy nie jest uznawany za technologię zapewniającą najlepsze w branży efekty wizualne, ale zdaniem id Software w tym przypadku dobrze pokazany zostanie jego potencjał.
Poniżej zobaczyć możecie dwa opublikowane ostatnio materiały wideo dotyczące omawianego tytułu. Wprawdzie pochodzą one jeszcze z targów E3, ale na ich publikację zdecydowano się dopiero teraz.
Doom zadebiutuje w przyszłym roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: Bethesda Softworks, bloody-disgusting
Komentarze
29a i trzecia rzecz to błyszczenie przeciwnika po zabiciu. kuźwa dla dzieci to wszytko. To że można wykonać event finishcujący powinno być inaczej zaakcentowane - wystarczyłoby żeby pokazywało się krwawe "FINISZ HIM" na kilkadziesiąt milisekund.
Szkoda że Duke nie poszedł w tym kierunku. No ale mimo wszystko czekam też na nowego Quake - jakoś Strogowie bardziej do mnie przemawiają niż demony jako przeciwnicy. żywe mięso to jest to...