Gra z poprzedniej generacji konsol ląduje na PC, więc warto sprawdzić, jak sobie z nią poradzi zintegrowana z APU grafika AMD
Dragon's Dogma była ciepło przyjętą przez konsolowców grą action RPG. Stworzona przez japońskich developerów nie korzysta jednak z typowej stylistyki jRGP, a bardziej przypomina produkt europejski.
Powiedzmy sobie szczerze, że Dragon Dogma: Dark Arisen żadnemu "blacharzowi" nie zaimponuje oprawą graficzną. Nawet Dark Souls II, który przecież od strony wizualnej prezentuje się średnio, wydaje się być ładniejszy. Oprawa graficzna to jednak nie wszystko, a gra ponoć jest zacna, więc sprawdźmy jak z obsługą tej nieco leciwej produkcji poradzi sobie układ graficzny zintegrowany z APU AMD.
Wykorzystaliśmy APU AMD A10-7870K z pamięciami RAM 2400 MHz. Dodatkowo nieco podkręciliśmy układ graficzny (do 975 MHz). Wykorzystaliśmy rozdzielczość Full HD i ustawienia niskie, jedynie poziom tekstur został ustawiony na średni. Efekt możecie podziwiać na materiale wideo poniżej.
10 minut rozgrywki z Dragon's Dogma na APU AMD (licznik klatek na sekundę w prawym górny rogu)
Wersja pecetowa została ulepszona, ale to wciąż kilkuletnia gra z poprzedniej generacji konsol (XBOX 360 i Playstation 3). Wymagania nie są wysokie i wnioskując po wynikach uzyskanych na zintegrowanym z APU Radeonie R7, karta graficzna klasy Radeona R7 250 powinna wystarczyć, by grać w rozdzielczości Full HD i ustawieniach niskich przy liczbie klatek na sekundę przekraczającej 30.
Źródło: informacja własna
Komentarze
6