Dying Light - zobacz pierwszy, obszerny gameplay z nowej gry Techland o zombiakach
Do sieci trafił obszerny gameplay z gry Dying Light za której produkcję odpowiada polskie studio Techland.
Jeżeli jesteście ciekawi, jak prezentuje się nadchodząca gra Dying Light, której autorem jest polskie studio Techland, to mamy dla Was dobrą wiadomość. Otóż w sieci został już udostępniony pierwszy, a zarazem obszerny materiał wideo prezentujący rozgrywkę.
Gra Dying Light jest produkcją z gatunku action survival horror widzianą z perspektywy pierwszej osoby. Produkcja zaoferuje graczom rozległy i naszpikowany niebezpieczeństwami otwarty świat z cyklem dnia, i nocy. Gracz będzie mógł wcielić się w jedną czterech dostępnych postaci, sama fabuła gry przeniesie go do miasta, w którym szaleje straszliwa epidemia. Celem gracza będzie przetrwanie.
Gra na pierwszy rzut oka będzie stanowiła hybrydę Dead Island (którego Techland najprawdopodobniej nie będzie już kontynuował) wprowadzającego epidemię mięsożernych zombiaków, z elementami znanymi z DayZ, w którym największym celem gracza jest przetrwanie następnego dnia. Dodatkowo twórcy wymieniają elementy znane m.in. z Mirror Edge jak wspinanie czy przeskakiwanie z budynku na budynek.
„Podczas dnia gracze przemieszczają się swobodnie w poszukiwaniu zapasów i broni. Po zmierzchu świat zainfekowanego miasta przechodzi dramatyczną transformację. Gracz z łowcy staje się zwierzyną, zainfekowani przybierają na sile, a z czeluści nocy wyłania się coś bardziej mrocznego czyhającego na swoją ofiarę.”
Jeżeli jesteście ciekawi, jak prezentuje się gra Dying Light, którą firma Techland opracowuje z wykorzystaniem nowej wersji autorskiego silnika Chrome Engine 6, to koniecznie obejrzyjcie zamieszczony poniższej 12 minutowy materiał wideo z rozgrywki. Jego autorzy zaprezentowali na nim jedną z misji pochodzącą z bardzo wczesnej wersji gry, obrazując przy okazji wygląd świata gry, mechanizmów walki, wyborów gracza, a także jaki wpływ na grę ma cykl dnia i nocy.
Docelowo gra jest planowana na 2014 rok w wersji na komputery PC, konsole X360, PS3, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Źródło: IGN
Komentarze
31Dobra robota :)
P.S.
Ktoś wie na jakim Engine to chodzi bo z Chrome tyle (chyba) nie da się wyciągnąć.
Mam na dzieje ze nie zaliczy obsuwy na PC.
Zastanawia mnie, czemu zombie to zawsze chuderlaki, czemu we wszelkich grach, jak zamieniają koxa w zombi to robią z niego bossa? Ja chce zwyczajnego zombie wielkość 2m i wagi 120kg!
Wygląda ładnie, zapowiada się ciekawie... Ale tak już było 2 razy i dwa razy dostaliśmy kiszkę. Mam nadzieje że tym razem będzie inaczej.