Skull and Bones to gra akcji kierowana do sympatyków pirackich klimatów. Prócz wymiany ognia ważna będzie odpowiednia strategia.
Ubisoft przywiózł na E3 2017 nie tylko wcześniej zapowiedziane produkcje, ale również coś nowego. Poznajcie Skull and Bones.
Trudno zdefiniować ten tytuł jednoznacznie, przynajmniej na ten moment. Wydaje się, że najbardziej trafne będzie opisanie go jako gry akcji, w której dużą uwagę przykładać trzeba będzie do odpowiedniej strategii (nie tylko umiejętnego wykorzystania okrętu, ale nawet wiatru). Inspiracją był bez wątpienia Assassin's Creed IV: Black Flag, rywalizacja toczyć będzie się na morskich okrętach.
Niestety nie wszystkim spodoba się, iż zabawa nastawiona jest na rywalizację online (drużyny do 5 osób). Premiera w przyszłym roku, na PC oraz konsolach Xbox One i PlaySation 4.
„Oto złoty wiek piractwa. Zbuntowani kapitanowie mają do dyspozycji najpotężniejszą broń na ziemi: okręty wojenne. W Skull & Bones wcielasz się w nienasyconego, karierowiczowskiego kapitana piratów, który odrzucił królewskie ułaskawienie. Nie mając nic do stracenia, płyniesz z Karaibów na Ocean Indyjski – miejsce egzotyczne, nieujarzmione i pełne wspaniałych bogactw. Jednak te sielskie i bogate wody są również polem bitwy, na którym rozległe imperia kolonialne, potężne korporacje handlowe i bezwzględni piraci rywalizują o swoją część tych wielkich skarbów.”
Źródło: Ubisoft Polska
Komentarze
6Ile mozna, wszyscy wala tylko arena shootery...
Wzieli dobra walke okretami z Black Flag, wycieli totalnie chodzenie postacia, abordaz to cutscena...
zrobili by coś pod stare dobre Pirates! , bez kombinowania, i tysiącu ustawień :) mnie zaraz dobija, odpalam grę, a tam 40 min ustawień (nie liczę audio/video) i dopiero zabawa, a potem kolejne 40 min bo level up! i tak w kółeczko.
W sensie milion statków, 20mln rodzajów żagli, 12tys, kadłubów , 80 tysięcy różnych armat, i 200 tys marynarzy o różnych skilach ! No po co to komu ?
A i trylion różnych towarów do handlu !
EHHHH
Już widzę że mi ta gra nie podejdzie, kolejna od Ubi :>