Do sieci trafił pierwszy zwiastun gry Wiedźmin 3: Dziki Gon z wersji na konsolę Xbox One z tagów E3.
Do sieci z okazji targów E3 trafił pierwszy zwiastun nadchodzącej wielkimi krokami gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Opublikowany trailer nie zdradza zbyt dużo informacji z samej gry, ale nakreśla obraz tego, czego możemy się spodziewać po niej spodziewać.
Materiał wideo z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, który przed chwilą pojawił się w sieci, wbrew temu, czego można się spodziewać nie pochodzi z wersji PC, lecz z konsoli nowej generacji, którą jest Xbox One.
O grze nazwanej poza granicami naszego kraju The Witcher 3: Wild Hunt wiemy już sporo. Jakiś czas temu pisaliśmy o nowościach, jakie zaserwowali graczom twórcy ze studia CD Projekt Red. Już wówczas zdradzono, że gra ma mieć otwarty świat, który będzie o około 30% większy niż w poprzedniej części, ale i także o 20% większy niż w grze The Elder Scrolls V: Skyrim.
Niedawno rozpisywaliśmy się o możliwościach ukończenia gry, potrzebnym czasie na ukończenie głównego wątku fabularnego, który dla przypomnienia ma zająć co najmniej 50 godzin, ale i także o słowiańskiej ścieżce dźwiękowej, która ma nawiązywać do pierwszej części gry i zawierać folkowe aranżacje.
Teraz na chwilę przed oficjalnym otwarciem targów E3 w sieci pojawił się pierwszy zwiastun z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon prezentujący rozgrywkę w wersję przeznaczoną na konsolę Microsoft Xbox One.
W opublikowanym materiale wideo możemy zobaczyć kilka urywków pochodzących bezpośrednio z gry, która będąc wciąż na wczesnym etapie produkcji, już wygląda wyśmienicie. Trailer oprócz bardzo dobrej oprawy graficznej prezentuje m.in. jazdę konno, fragmenty części lokacji, które dane nam będzie odwiedzić, nowy dynamiczny system walki, a także część przeciwników, którym Geralt z Rivii będzie musiał stawić czoła. Na koniec można również sprawdzić jak prezentuje się fragment słowiańskiej ścieżki dźwiękowej.
Komentarze
34Mogli by tak zrobić, że na pecety które mają znacznie lepsze bebechy od konsol aby Wiedźmin 3 chodził na wyższych detalach bez żadnych problemów.
Czemu choć by nawet nie wykorzystają w 50% pecetowego potencjału co na konsolach ? Gdyby była taka optymalizacja to na pecetach ze średniej półki można by było pograć w najnowsze tytuły na full detalach BEZ spinki i ścinki.