Electronic Sports World Cup 2008 w Poznaniu trwają w najlepsze. Tym razem do rozmowy zaprosiliśmy Macieja „Mrozu” Mroza, członka klanu Fear Factory X-Fi, sponsorowanego przez Creative. Znaleźliśmy go naturalnie na stoisku tej firmy.
benchmark.pl: Jak rozpoczęła się Twoja historia z Fear Factory?
M.R.: Grami komputerowymi na poważnie zajmuję się od pięciu lat, od momentu kiedy zainstalowałem sobie szerokopasmowy Internet, co umożliwiło mi grę na wyższym poziomie. Kiedyś grałem w Enemy Territory, obecnie zajmuje się sprawami organizacyjnymi w drużynie w której jestem. Na tych targach prowadzę stoisko firmy Creative, które jest zarazem stoiskiem naszej drużyny. Umożliwiamy publiczności starcie się z najlepszymi graczami w naszym kraju o cenne nagrody ufundowane przez firmę Creative, jak również prezentujemy możliwości sprzętu.
benchmark.pl: Jak wasza drużyna wypadła na wczorajszych rozgrywkach?
M.R.: Nasza drużyna stawiła się chyba najliczniej na ESWC, przyjechało ponad czterdzieści osób. Braliśmy wczoraj udział w turnieju Counter-Strike, Pro Evolution Soccer, Trackmanii i Counter-Strike kobiet. Nasi gracze w CS odpadli na fazie grupowej, ulegając Frag eXecutors oraz PXG i zajmując 5-6 miejsce. Chłopaki z PSA zdominowali turniej, bo zdobyli pierwsze trzy miejsca. W Trackmanii nie udało nam się załapać na wyjazd do stanów, gdyż nasi zawodnicy zdobyli jedynie i aż, drugie i trzecie miejsce. Mamy nadzieję, że dzisiaj będzie lepiej. W Counter-Strike Kobiet, nasze dziewczyny zdobyły drugą lokatę, grając w trybie 2 na 2.
benchmark.pl: Jak oceniasz imprezę?
M.R.: Po wczorajszym dniu mogę powiedzieć tyle, że impreza jest bardzo udana. Jest dużo ciekawych stanowisk, liczne atrakcje dla uczestników i naprawdę sporo się dzieje. Hala w której odbywają się targi w porównaniu z poprzednimi imprezami jest bardzo duża, przez co nie widać wszystkich. Można odczuć pewien niedosyt, ale tak naprawdę ludzi jest sporo. Nasze stoisko cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a odwiedzających nie brakuje.
benchmark.pl: Co prezentujecie na swoim stoisku, i jakie przygotowaliście atrakcje dla odwiedzających?
M.R.: Mamy tu Demo Room, prowadzony przez Dreamcatchera, jednego z najlepszych graczy Quake IV. Demonstruje on przewagę, jaką daje sprzęt firmy Creative nad konkurencją. Jest tu 30 miejsc siedzących, wszystkie z słuchawkami Creative, dzięki czemu każdy sam może sprawdzić, jak spisuje się nasza konfiguracja. Chodzi o to, aby pokazać możliwości dobrej karty dźwiękowej w połączeniu z dobrymi słuchawkami. Odbywają się tu mecze z graczami z publiczności. Oczywiście do wygrania są ciekawe nagrody, więc stawka jest wysoka.
Na naszej głównej scenie odbywa się Fear Factory X-Fi Challenge, czyli „zmierz się z nami”. Główną koncepcją tego projektu jest umożliwienie publiczności starcia się z najlepszymi graczami sceny polskiej w takich grach jak Counter-Strike, Quake 3, Quake 4 itp. W tej chwili na scenie jest nasz zawodnik Counter-Strike DeMiX, pochodzący ze Szczecina, i to właśnie z nim będzie można się zmierzyć i wygrać wiele interesujących nagród.
benchmark.pl: O jakie nagrody rywalizować mogą gracze?
M.R.: Odtwarzacze MP3, zestawy głośników 5:1, 2:1, kamery internetowe, słuchawki, a także takie gadżety, jak torby, kubki, czapeczki i smycze z logiem naszej drużyny.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!