Lee Mather ze studia Codemasters pochylił się nad technicznymi aspektami F1 2018. Zaskoczenia nie ma, na najlepszą oprawę wizualną można będzie liczyć na Xbox One X i PS4 Pro.
Latem na rynku gier nie dzieje się wiele, w tym miesiącu jedna z najciekawszych premier będzie zasługą Codemasters, które wypuści na rynek F1 2018. Właśnie ujawniono nowe informacje na temat tego tytułu, które zainteresować powinny przede wszystkim posiadaczy konsol.
Lee Mather ze studia Codemasters pochylił się nad technicznymi aspektami F1 2018. Tym samym można mieć już pewność, że na wszystkich konsolach (tych, na których gra się pojawi) można będzie cieszyć się rozgrywką w 60 klatkach na sekundę. Oczywiście różnice będą, ale w kwestii rozdzielczości. Na Xbox One X oraz PlayStation 4 Pro gracze będą mogli podziwiać zmagania w 4K.
„Różnice będą wiązały się z lepszymi efektami wizualnymi i rozdzielczością, ale możesz mieć pewność, że wszystkie cztery platformy skorzystają z ogromnego wizualnego skoku, którym gra w tym roku może się pochwalić. Z technicznego punktu widzenia, na Xbox One i PS4 będziemy korzystać z rozdzielczości 1080p, a na Xbox One X i PS4 Pro z rozdzielczości 4K. Wszystkie cztery konsole zaoferują prędkość 60 klatek na sekundę.”
Przypominamy, że F1 2018 zadebiutuje 24 sierpnia. Gra dostępna będzie także na PC. Wymagania sprzętowe prezentowaliśmy już jakiś czas temu.
Źródło: gamingbolt
Komentarze
25Do takiego Unczarta, Horizona czy Gooood of "Whore"-a wystarczy i 20 fps. Bo w takich grach nie potrzeba więcej.
Ale w ścigałkach czy strzelankach gdzie liczy się czas reakcji i precyzja, 60 fps to minimum.
Niech takie dziecko konsolowe zagra w 30 fps w strzelanke sieciową to się zdziwi dlaczego nie może nikogo ustrzelić.
Albo ma gorsze czasy w Colinie mimo, że ma lepszą fure.
Czyli tych, co jeszcze są w planach? Chyba, że mają PC za konsolę
Pewnie znowu obiecanki, a na koniec będzie klasyczne już 'musieliśmy ograniczyć klatki do 30stu dla 4k dla mechaniki, al i grafiki'
I 4k pewnie nadal będzie skalowane