Według źródeł nowe reklamy w Aktualnościach na Facebooku będą włączały się automatycznie, a długość ich trwania to 15 sekund.
To było tylko kwestią czasu. Bliżej nieokreślone, wiarygodne źródła przekazały redakcji Bloomberg informację, że Facebook już wkrótce rozpocznie wprowadzanie reklam wideo do Aktualności.
Według źródeł nowe reklamy w Aktualnościach na Facebooku będą włączały się automatycznie, a długość ich trwania to 15 sekund. Koszt takiej kampanii wynieść ma natomiast od 1 do 2,5 miliona dolarów za dzień.
Reklamy wykupywane będą na całą dobę. Reklamodawcy będą mogli wybrać zakres użytkowników, którym wideo będą pokazywane, ze względu na wiek i płeć. Źródła zapewniają także, że aby nowa polityka nie była zbyt uciążliwa – nikt nie zobaczy w ciągu doby tej samej reklamy więcej niż trzy razy.
Nie wiadomo jak dotąd czy nowe kampanie rzeczywiście będą tak wyglądały, a jeżeli tak, to kiedy możemy się ich spodziewać.
Źródło: BGR, Bloomberg
Komentarze
20Dobrym przykładem jest onet czy gazeta i ich artykuły wideo. 30 sekund reklamy później 20 sekundowe wideo. Jak widzę że artykuł nie jest tekstem tylko wideo to wyłączam prędzej niż włączyłem.
Ja zresztą nie korzystam z żadnych facebooków i tym podobnych więc mnie to wali, mogą puszczać nawet godzinne reklamy.