Ogromny świat Far Cry 3 w nowym wideo z gry
Będzie można pozwiedzać
Coraz bliżej do premiery jednego z głośniejszych tytułów jakie zadebiutować mają w tym roku. Czy Far Cry 3 spełni ogromne nadzieje graczy?
Na to pytanie odpowiedź poznamy oczywiście dopiero po debiucie gry. Bez wątpienia jednak producent nie chce pozwolić nikomu choć na chwilę o niej zapomnieć i tak rozbudować apetyty, by chętnych do odwiedzenia tropikalnej wyspy nie zabrakło. Dlatego też publikowane były liczne materiały wideo, które miały przybliżyć nam tan piękny świat, w jakim przyjdzie jednak nie tylko zwiedzać, ale głównie walczyć o przetrwanie.
Były to jednak treści bardzo dobrze przygotowane, mające na celu zrobić jak najlepsze wrażenie. Nieco inaczej jest tym razem, bo do sieci trafił "czysty" zapis rozgrywki w Far Cry 3.
Jamie Keen i Mark Thompson opowiadają o kilku istotnych elementach jakie znalazły swoje miejsce w grze. Przede wszystkim skupiają się jednak na pokazaniu ogromnego, otwartego świata gry, którego zabraknąć tutaj nie mogło.
Far Cry 3 zadebiutuje już 29 listopada. Gra dostępna będzie na PC oraz na konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
Źródło: vg247, konaskorner
Komentarze
90ps: a caly ten nowy far cry wyglada jak just cause 2...
Gra pokazywana jest już od ponad roku chyba.
Współczuję fanom tego tytułu bo mi by się już w to grać nie chciało.
Pewny jestem tylko, że HITMAN i GTA będą świetne.
Nie sadzicie ze brakuje troche malych zwierzat, jakis ptakow, krabow itp. tak jak to w crysisie jest.
Pierwsze to endżyn, drugie to NPC...
"Obsobaczyć" toto z kwiatków a zostanie ... hmm - no właśnie - co zostanie ??
PS: Grafika jest cudna. :)
aendrju zostaw tych hipokrytów blaszanych wystarczy pierwszy ex z konsoli i gniecie tego Far Cry'a wrzesz i wzdłuż.
Dwójka była żałosna i nudna jak flaki z olejem po filmiku widać że te same schematy i rozgrywka nie wiem po co to na konsole zmierza niech pc-towcy wsadzą sobie takie tytuły głęboko w ....
Szkoda że przyszły takie czasy i robią gry multiplatformowe i mamy teraz takie badziewia z pieca.
Trzeba pc-towcom przypomnieć czasy PSX'a PS2 to było coś.
Teraz na konsolach to tylko gry na wyłączność gdzie do tej pory gniotą wszystkie dostępne tytuły na pieca.
Na piszczcie jakie to macie mocarne exy na pieca mądrale :) dopiero będziecie pluć jadem na konsole.
NA PLUS:
- możliwość zdobywania posterunków (dzięki czemu rozwala się je tylko raz, potem nie ma respawnu wrogów!);
- brak regeneracji zdrowia!!! Niesamowite, że w dzisiejszych czasach wydają FPSa z taką opcją;
- znowu mamy otwarty świat i pełną swobodę!
- ulepszona interakcja i animacje bohatera;
- szybkie podróże;
- polowania na zwierzęta;
- kupa nowych broni z opcją dorzucania dodatkowych modułów;
- handel;
- misje poboczne wyglądają na ciekawe i występujące w sporej ilości;
- dobre i sprawdzone rozwiązania skopiowane z innych, popularnych serii (np. wieże i odkrywanie mapy a'la Assassins Creed);
NA MINUS:
- ślepi i głupi przeciwnicy, nawet z poprawką na wersję konsolową;
- wallhack?! Mam nadzieję, że da się to wyłączyć! To samo z podświetlaniem przeciwników - przesadne ułatwienie;
Wyraznie masz jakies problemy z logicznym kojarzeniem faktow i czytaniem ze zrozumieniem. Crysis zakonczyl pewna ere w branzy gier komputerowych pokazujac, ze segment highendowej grafiki nie jest juz tak oplacalny jak kiedys z uwagi na koszty hardwareu. Kiedys najlepsze karty graficzne nie chodzily po 2-4 tysiace zlotych, a problem dotyczy tez reszty ukladow scalonych. Crysis byl marketingowa porazka i zostal zjedzony zywcem przez: producentow oczekujacych mega zyskow oraz caly tlum graczy ze slabym sprzetem (wiele osob odpalalo sobie crysisa na low i narzekali, ze grafika slaba a gra przez to ogolnie nieciekawa). I od tego sie wszystko zaczelo czyli szukanie mega oplacalnosci, upraszczanie gier i kierowanie ich do mas nie wazne co to mialoby oznaczac dla samej gry.
Tak sie sklada, ze posiadam ps3 w domu z uwagi na kilka tytulow pokroju Heavy Raina, FNC czy wlasnie God of War. Od razu powiem, ze konsola podlaczona jest do wysokiej klasy telewizora LCD samsunga i zlacze optyczne do dzwieku pod system 5.1 dts...czyli z zalozenia gdyby bylo jak mowisz powinno mnie wgniesc w podloge biorac pod uwage ze na kompie gram w stereo na sluchawkach i zwyklym monitorze 23 calowym. Rzeczywistosc jest jednak inna i o grach konsolowych mozna powiedziec, ze sa ladne ale wprawne oko bez problemu dostrzeze cala mase zabiegow liftingujacych majacych na celu zamaskowac takie a nie inne ograniczenia sprzetu. Tekstur nigdy nie bedziesz miec dobrej jakosci na takiej ilosci pamieci RAM, fizyka praktycznie nie istnieje (fizyka w konwersji konsolowej Crysisa wola o pomste do nieba) no i niestety jest pikseloza z uwagi na dynamiczne zjezdzanie w dol z rozdzialka tesktur w scenach bardziej wymagajacych aby utrzymac magiczna granice plynnego fpsu (wyciagneli wnioski po MGSie ktory zwyczajnie szarpal co chwila na trybie wyzszej rozdzialki).
Far Cry 2 także reklamowani, że świat jest ogromny (no niech będzie duży), tylko sporą część zajmowały tereny niedostępne np. góry. Ciekawe jak będzie tutaj ?
Pozwolę sie wtrącić plazmy nie odeszły do lamusa tylko rynek jest zalany tanimi LCD które nie dorastają do pięt plazmie jeśli chodzi o jakość obrazu .
Mam porównanie u mnie plazma Panasonic TX42gt30e u szwagra Samsung 7000 postawione kolo siebie i szwagier zaczął żałować prawie 5k które za niego dał ( ja za swojego nie całe 3k ) bo oprócz wbudowanej kamerki do Skype w Samsungu nic innego nie było w czym byl by lepszy , kolory,czerń,szybkość reakcji, i wręcz tragiczne podświetlenie matrycy w Samsungu szczególnie zauważalne gdy zgasiło się światło.
Ty chyba zatrzymałeś się w 2000 roku z plazmami
Jeśli w far cry 3 jest jeszcze lepsza grafika i jeszcze ładniejsze wschody i zachody słońca oraz jeszcze większy świat z nie tak często odnawiającymi się posterunkami jak w dwójce, no przynajmniej nie w taki sam sposób to jestem za tym tytułem i pewnie osiągnie jakiś tam sukces.
A co do samych posterunków to żeby nie był to przynajmniej taki typowe pojawienie się obsady z znikąd po oddaleniu się na stosunkowo niewielki obszar, a coś na wzór uzupełnienia obsady nawet w jakiś oskryptowany sposób, choć nie za często i nie od razu oraz z nie taką sama częstotliwością jak w dwójce i żeby obsada nie była identyczna tj. tacy sami ludzie, taka sama ich ilość z taką samą bronią. To byłoby coś ...