Gry

Farming Simulator 25 w akcji. Tak wygląda rozgrywka

przeczytasz w 1 min.

Wiemy już, jak wygląda rozgrywka w Farming Simulator 25. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, deweloperzy z Giants Software zaprezentowali gameplay, chwaląc się przy tym nowościami. A tych nie brakuje.

Twórcy Farming Simulator 25 przygotowują fanów na nadchodzącą premierę gry. Nowa odsłona popularnej serii trafi na rynek 12 listopada 2024 r. umożliwiając graczom PC, XSX oraz PS5 wejście do świata wirtualnego rolnictwa. Czy FS25 poradzi sobie tak dobrze, jak wysłużony już Farming Simulator 22? Sprawdźmy, co przygotowali deweloperzy.

Farming Simulator 25 i pierwszy gameplay

Giants Software zdążyło już opublikować filmowy zwiastun Farming Simulator 25, który w osiem dni od premiery wykręca wynik ponad miliona wyświetleń w serwisie YouTube, ale na tym nie koniec. Wreszcie wiemy, jak wygląda rozgrywka i co nowego pojawi się w grze.

Usprawnień doczekał się GIANTS Engine. Na potrzeby Farming Simulator 25 znacząco poprawiono mgłę oraz oświetlenie, co przełoży się na bardziej klimatyczne lokacje (od 4:25). Prezentacji doczekała się nowa, amerykańska mapa Riverbend Springs (od 12:10). I wreszcie gameplay (od 19:45), który przybliża graczom to, jak wygląda uprawa ryżu w Farming Simulator 25.

Część graczy jest zawiedziona np. brakiem dynamicznego gruntu, czy większych usprawnień z zakresu fizyki. Oczywiście należy uwzględnić fakt, że jest to pierwszy pokaz rozgrywki w Farming Simulator 25. Być może deweloperzy chcą dawkować prezentowane nowości, wszak kolejne informacje o Farming Simulator 25 otrzymamy 6 i 7 lipca w trakcie FarmCon.

Źródło: Giants Software

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    xxx.514
    0
    Od dłuższego czasu gram sobie w FS22, jest całkiem miło, ale żeby przerobić grę na coś, czym można cieszyć się na PCcie w jakości PCtowej trzeba trochę podbić pliki konfiguracyjne poza zakres oferowany przez ustawienia w grze. Skutek jest taki, że mimo posiadania RTXa 3090, jest on wykorzystany w góra 20-30% i daje maks 30-40 FPS przy rozdzielczości 1600x900 i maksymalnych ustawieniach grafiki. Dodam, iż oczywiście używam także kilkanaście modów, jak na przykład uszczegółowienie fizyki i mechaniki czy kilka budynków lub pojazdów. Także niestety GIANTS ENGINE 9 jest raczej suaby, co na forum widać dość często jest wzmiankowane i mam nadzieje, że następna wersja pozwoli na więcej niż renderowanie obiektów i tekstur "tuż przed nosem" w typowo konsolowym stylu. Grafika wygląda naprawdę nieźle, ale bez solidnego silnika jest marnie, jak chce się ustawić grę bardziej pod siebie dzięki modom.
    • avatar
      Viperus
      0
      W grze brakuje end game, samo obrabianie pola bez większego celu nie ma dla mnie sensu. Chciałbym żeby gra była bardziej mmo