Fujifilm kusi do zakupu aparatów obiektywami za 1 zł - i to nie byle jakimi
Przez najbliższe tygodnie kupujący aparaty Fujifilm z serii X mogą liczyć na atrakcyjne dodatki w postaci dodatkowych obiektywów w cenie 1 zł.
Sprzęt musi kosztować, choćby była to tylko jedna złotówka. I tak jest w przypadku Fujifilm, które dla kupujących aparaty Fujifilm X-A1, X-M1, X-E1, X-E2 lub X-Pro 1 w zestawie z obiektywem przyszykowało prezent w postaci dodatkowego szkła. To, jaki produkt nam się należy i jak długo możemy korzystać z promocji, zależy od tego jaki podstawowy zestaw wybierzemy. I tak, promocja, w której otrzymamy dodatkowo obiektyw FUJINON XC 50-230 mm F4.5-6.7 OIS, potrwa do 14 marca 2014 roku (lub do wyczerpania zapasów), a promocja na obiektyw FUJINON XF 35 mm do 21 marca 2014 roku (lub do wyczerpania zapasów). Obiektywy otrzymamy przy zakupie aparatu.
Dostępne są następujące zestawy (drugi obiektyw w zestawie za złotówkę):
- Fujifilm X-M1 z obiektywem FUJINON XC 16-50 mm + FUJINON XC 50-230 mm F4.5-6.7 OIS: cena 3 399 zł + 1 zł
- Fujifilm X-A1 z obiektywem FUJINON XC 16-50 mm + FUJINON XC 50-230 mm F4.5-6.7 OIS: cena 2 399 zł + 1 zł
- Fujifilm X-Pro1 z obiektywem FUJINON XF 18-55mm + FUJINON XF 35 mm: cena 6 999 zł + 1 zł
- Fujifilm X-E2 z obiektywem FUJINON XF 18-55mm + FUJINON XF 35 mm: cena 5 999 zł + 1 zł
- Fujifilm X-E1 z obiektywem FUJINON XF 18-55mm + FUJINON XF 35 mm: cena 3 999 zł + 1 zł
Warto się zastanowić nad skorzystaniem z oferty. Bo skoro i tak już sporo inwestujemy w nasze fotograficzne hobby, to dodatkowy obiektyw na pewno się przyda.
FUJINON XC 50-230 mm F4.5-6.7 OIS - zoom tele, który daje zakres ogniskowych w przeliczeniu od 75 do 345 mm
FUJINON XF 35 mm - standardowe szkło o bardzo dużej jasności f/1,4, ekwiwalent ogniskowej wynosi 52,5 mm
Dokładne szczegóły dotyczące promocji na obiektywy za złotówkę znajdziemy na stronie Fujifilm - dla FUJINON XC 50-230mm i dla FUJINON XF 35mm.
Źródło: Fujifilm
Komentarze
5Swoją drogą ciekawa oferta. Obiektyw za 1zł? Wow...
Kolejny obiektyw - standardzik. Tyko czy przy ofercie skierowanej dla spacerowych fotografów łatwo będzie takiego przekonać do założenia jasnego stałoogniskowca? Wątpie. Marketingowo to ładnie wygląda, lepiej mieć więcej niż nie mieć. Tylko oferta jest skierowana dla klienteli, która będzie zachodzić w głowę jak wykorzystać to "więcej" i będzie mieć z tym duże problemy.