Reklama skupia się na tym elemencie smartfonów, który krytykowany jest teraz chyba najczęściej - baterii.
Reklama dźwignią handlu. Wiedzą o tym wszyscy, a więc także producenci sprzętu mobilnego. Prym w zakresie rozbudowanych kampanii marketingowych wiedzie tutaj Samsung, który ucieka się do coraz mocniejszych zagrywek. Będzie kolejna wojna z Apple?
Gigantowi z Cupertino z pewnością nie podoba się nowy flagowiec koreańskiego producenta. Galaxy S5 to przecież główny rywal dla nadchodzących iPhone'ów, który dysponuje doskonałą specyfikacją, a jakby tego było mało wspomagany jest mnóstwem reklam. Ta najnowsza uderza bezpośrednio w Apple.
Amerykański oddział Samsunga zdecydował się na kolejny filmik promujący "es piątkę". Reklama skupia się na tym elemencie smartfonów, który krytykowany jest teraz chyba najczęściej - baterii.
Jak łatwo się domyślić, oglądający dowiadują się tutaj, iż czas pracy Galaxy S5 jest zdecydowanie dłuższy od tego, co oferują smartfony z logo nadgryzionego jabłka. Naturalnie nie mogło zabraknąć przy tym wzmianki o trybie Ultra Power Saving Mode.
Czy Galaxy S5 pod względem czasu pracy na jednym ładowaniu rzeczywiście ma się czym pochwalić? Nie jest z tym źle, o czym przekonać możecie się między innymi z naszej recenzji smartfona.
Źródło: fonearena, youtube
Komentarze
38Wszystkie reklamy uderzają w iPhonea.
Swego czasu Apple cwaniakowało i naśmiewało się z M$ to teraz role się "odwróciły".