Galaxy S8 i S8+ w promocji z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza
Producent przygotował ofertę, dzięki której przy zakupie Galaxy S8 lub S8+ otrzymujemy ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.
Jeśli chodził Wam po głowie pomysł zakupu Galaxy S8 lub Galaxy S8+ to właśnie pojawia się argument, którzy może Was ostatecznie do takiego kroku przekonać.
Producent pokusił się bowiem o ciekawą promocję. Osoby kupujące wymienione smartfony między 10 lipca a 31 sierpnia bieżącego roku otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza w ramach pakietu Guard S8.
Jeśli jeszcze o nim nie słyszeliście, to warto krótko przypomnieć jego założenia. Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium, który przygotowany został pod kątem najnowszych smartfonów Samsung. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii premium. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu bądź wymianę urządzenia door-to-door. W ramach omawianej promocji klienci otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza o wartości 349 złotych.
W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub Galaxy S8+ za pomocą dedykowanego formularza. Na podlikowanej stronie znajdziecie również dokładny regulamin.
Źródło: samsung
Komentarze
28mam szajsunga od 3 tygodni i sczerze?
Nigdy nikomu nie polecę tego telefonu ani tej firmy...
Nawet najgorszemu wrogowi
telefon jest powolny wiele funkcji ma ograniczonych np:nagrywanie wideo tylko przez 10 minut
nie można wyłączyć przycisku bixby co bardzo w....rwia czesto sie na niego nie chcący przyciska,
bateria jest do bani
nie można ładować wszystkimi stacjami bezprzewodowymi
ciężko znajduje zasięg
A GUARD? O dupe rozbić z taką obsługą klienta, nawet nie da się teraz na to zalogować a juz napewno nie z telefonu powiedział mi gosciu z obługi. Jest wytpowany numer na infolinie s8 ale musisz dobrze zapłacić chyba 30gr. za minute a zanim sie połączysz to 10 minut spokojnie musisz poczekac. Przez czat sie nie idzie z nimi dogadać...
Jak pisałem kupiłem telefon 3 tygodnie temu (22 czerwiec) a od 10 lipca weszła akcja ze wyswietlacz ci naprawią, i to przez rok! a co z mną? mnie sie nie nalezy...
Śmiech z klienta!
Ostatni raz dałem się nabrać na tą śmieszną firmę..
POZDRO!!!
Ta gwarancja zawiera w sobie bezpłatną wymianę wyświetlacza. Dostaje się jednorazowy bon na 760zł na wymianę w konkretnych punktach. Dodatkowo szybsza naprawa niektórych usterek no i o rok dłuższa gwarancja podstawowa. Takie w skrócie są warunki.
Support Huawei oferuje wymianę wyświetlacza za 195 PLN :D
10. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje jedno zdarzenie ubezpieczeniowe, w postaci uszkodzenia mechanicznego Wyświetlacza lub ekranu Sprzętu.
11. Uszkodzenie mechaniczne polega na stłuczeniu lub pęknięciu lub innym naruszeniu struktury Wyświetlacza wymagającym naprawy w celu przywrócenia stanu poprzedniego.
12. Ubezpieczenie nie obejmuje natomiast drugiego i kolejnych uszkodzeń wyświetlacza lub panelu dotykowego Produktu, uszkodzeń powstałych po upływie okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uszkodzeń nieobjętych Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia.