gDEBugger firmy Graphic Remedy obsługuje OpenGL na GPU S3 Graphics Chrome
S3 Graphics i Graphic Remedy - innowacyjny dostawca narzędzi do pomiaru i optymalizacji OpenGL – poinformowali, że program do pomiaru wydajności gDEBugger będzie obsługiwał najnowsze procesory graficzne Chrome 400 Series. GPU Chrome 400 Series obsługują najnowszą wersję OpenGL 2.1 API oraz sprzętowe dekodowanie wideo HD, umożliwiające odtwarzanie płyt Blu-ray.
S3 Graphics i Graphic Remedy ściśle współpracowały przez ostatni rok, aby wdrożyć do programu gDEBugger obsługę sprzętu i sterowników S3 Graphics. Połączenie to stanowi skuteczne rozwiązanie optymalizujące dla projektantów aplikacji OpenGL wykorzystujących procesory S3 Graphics. “Celem współpracy S3 Graphics i Graphic Remedy jest zaoferowanie programistom najlepszego w tej klasie rozwiązania i uzyskanie optymalnej wydajności z procesorów graficznych S3 Graphics,” powiedział Avi Shapira, dyrektor generalny Graphic Remedy.
Ścisła integracja gDEBugger i S3 Graphics umożliwia pozyskiwanie danych statystycznych o wydajności w czasie rzeczywistym dla odzwierciedlenia obciążenia, przepustowości i innych parametrów wydajności układu i sterowników S3 Graphics. Monitorowanie tych wskaźników pozwala na niespotykany dotąd wgląd w pracę i przepustowość układu graficznego na różnych etapach przetwarzania. Programiści OpenGL mogą wykorzystać te wskaźniki do rozpoznawania „wąskich gardeł” w procesie przetwarzania grafiki, optymalizacji kodu w oparciu o informacje zwrotne z aplikacji, oraz mierzenia skuteczności wdrażanych optymalizacji.
“gDEBugger to doskonałe rozwiązanie dla programistów OpenGL, którym zależy na wydajności tworzonych przez siebie aplikacji. S3 Graphics ściśle współpracowała z Graphic Remedy aby upewnić się, że gDEBugger w pełni obsłuży naszą aktualną i przyszłą architekturę graficzną. Integracja gDEBuggera z układami S3 Graphics w zakresie pomiaru wydajności daje programistom cenny, głęboki wgląd w działanie każdej aplikacji OpenGL i umożliwia pełne wykorzystanie możliwości naszych układów," powiedział Iming Pai, wiceprezes pionu oprogramowania w S3 Graphics.
Optymalizacja debuggingu i profilowania OpenGL
gDEBugger jest wydajnym debuggerem OpenGL i OpenGL ES. Oferuje jeden z najbardziej intuicyjnych zestawów programistycznych OpenGL dla programistów aplikacji graficznych. gDEBugger obniża koszty programowania, skracając czas debugowania i profilowania, zwiększając niezawodność aplikacji poprzez śledzenie aktywności aplikacji nad warstwą OpenGL, aby dostarczyć programiście niezbędnych informacji do wyszukiwania błędów w kodzie i optymalizacji wydajności renderingu przez aplikację.
Nowe możliwości w świecie Hi-Def
Procesory graficzne S3 Graphics Chrome 400 Series wytwarzane są w sprawdzonym procesie produkcyjnym 65nm i wyróżniają się energooszczędną architekturą multimedialną, skalowaną w zakresie od 300MHz do 600MHz, o następujących kluczowych parametrach:
- Architektura OpenGL 2.1
- Obsługa Microsoft DirectX 10.1 Support
- Programowana technologia wideo ChromotionHD
- Obsługa kodeków WMV-9 HD, MPEG-2 HD, VC-1, H.264, DivX i AVS
- Technologia S3 Graphics PowerWise
- PCI Express2.0
- Advanced Display Connectivity
Więcej informacji o S3 Graphics Chrome 400 Series na stronie S3 Graphics: s3graphics.com
O firmie Graphic Remedy
Graphic Remedy to innowacyjna firma programistyczna specjalizująca się w aplikacjach dla rynku grafiki 3D, w szczególności dla deweloperów programujących w OpenGL. Korzystając z wieloletniego doświadczenia w rozwijaniu rozwiązań graficznych, Graphic Remedy projektuje innowacyjne aplikacje przyspieszające i ułatwiające programowanie w OpenGL, oszczędzając czas i pieniądze programistów. gDEBugger to pierwszy program z tej dziedziny.
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!