Rod Fergusson ze studia The Coalition podkreślił w ostatnim wywiadzie, iż Gears 5 jest od podstaw budowane z myślą o PC. Już teraz twórcom udaje się osiągać 120 klatek na sekundę.
Gears 5 to jedna z tych gier, o których jakość nie musimy się obawiać, ponieważ twórcy przy poprzednich odsłonach serii pokazali, że doskonale znają się na swojej pracy. Tym razem chcą zapewnić jeszcze lepszą produkcję i jak twierdzą, duży nacisk kładą na wersję PC.
Rod Fergusson ze studia The Coalition podkreślił w ostatnim wywiadzie, iż Gears 5 jest od podstaw budowane z myślą o PC. Gra zrobi użytek z mocy komputerów, chociaż ma być zoptymalizowana także z myślą o nieco słabszych konfiguracjach sprzętowych.
„Wciąż jest dość wcześnie, ale zazwyczaj możemy uzyskać 120 klatek na sekundę. Oczywiście dużo będzie zależało od sprzętu, którego używasz, ale jeśli ten na to pozwoli, będziesz w stanie osiągnąć tak wysoki wynik.”
Co z wersją na konsole? Już podczas prezentacji na E3 2018 wspomniano, że w przypadku Xbox One X celem jest rozdzielczość 4K, HDR i 60 klatek na sekundę. Na podstawowym Xbox One tak dobrze zapewne nie będzie.
Źródło: Xbox, videogamer
Komentarze
21Prawdziwym mistrzostwem jest zrobienie gry tak aby była tak zoptymalizowana żeby sprzęt klasy średniej również nie miał z nią problemów a nie tylko komputery za 8 czy 12 tysięcy.