Już wkrótce również God of War przestanie być grą na wyłączność konsol PlayStation. Najwyższa pora przyjrzeć się temu, co zaoferuje na PC i kto będzie mógł tę pozycję sprawdzić u siebie.
Ujawniono wymagania sprzętowe God of War
Niedawna zapowiedź premiery God of War na PC nie była wielką sensacją. Sony już od pewnego czasu rozstaje się z kolejnymi popularnymi markami dotychczas oferowanymi na wyłączność PlayStation. God of War z 2018 roku, o którym więcej możecie dowiedzieć się z naszej recenzji, powinien okazać się dla wielu graczy łakomym kąskiem. Dziś Sony, Santa Monica Studio i NVIDIA ujawnili kilka istotnych informacji.
Przede wszystkim zaprezentowano wymagania sprzętowe. I co w tym kontekście istotne, zrobiono to dość konkretnie. Mowa bowiem o pięciu różnych konfiguracjach sprzętowych, które obejmują nie tylko konkretne podzespoły, ale też zapisy dotyczące rozdzielczości, ustawień graficznych oraz liczby klatek na sekundę.
God of War na PC z ulepszeniami
Wzmianka dotycząca firmy NVIDIA pozwala domyślać się, że God of War dołączy do grona gier obsługujących technologie NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Tak właśnie będzie. To jednak nie wszystko co jest akcentowane.
Twórcy obiecują również wyższą rozdzielczość cieni i ulepszone odbicia, bezproblemowe sterowanie przy pomocy myszki oraz klawiatury, ale i wsparcie dla padów, a także możliwość rozgrywki w 4K przy zniesionym limicie klatek na sekundę. Przewidziano również obsługę monitorów ultraszerokokątnych i technologii AMD FidelityFX Super Resolution.
Niektóre z ulepszeń pojawiły się na nowym zwiastunie wersji PC. Jednocześnie przypomina on o zbliżającej się premierze, którą zaplanowano na 14 stycznia. Gra będzie dostępna i na Steam i na Epic Game Store.
Źródło: PlayStation
Komentarze
21"HIGH" - i7-4770K = R7-2700? Ryzen nagle potrzebuje 2 razy więcej rdzeni/wątków? Gra na tych ustawieniach nagle jest w stanie wykorzystać efektywnie 8 rdzeni?
"Performance" - i7-7770K = R7-3700X? Znowu Ryzen potrzebuje 2 razy więcej rdzeni/wątków niż SB? Przecież w większości gier odpowiednikiem 7700K jest 3300X. To właśnie ten ostatni CPU powinien być tutaj zamiast 3700X.
"Ultra" - i9-9900K = R9-3950X?! To już jest totalne kuriozum. Nagle w 4K, gra jest w stanie spożytkować 32 wątki? Przecież jako odpowiednik 9900K o wiele bardziej pasuje 5800X.
Ta seria to epickie starcia z gigantycznymi przeciwnikami. To jest idealna konwencja na duże ekrany. Granie na laptopie czy przy monitorze przy biurku, zabije ducha goog of war...