Przeglądarka internetowa Google Chrome jest nieustannie rozwijana i gigantowi wyszukiwarkowemu zależy na tym produkcie. Świadczą o tym chociażby ostatnie reklamy telewizyjne - spoty promujące Chrome mogli już zobaczyć Amerykanie.
Na oficjalnym blogu Google znajdziemy informacje, że firma poprosiła swój zespół od reklam, by opracował specjalną kampanię na potrzeby telewizji. Google zaprojektowało kompletną serię krótkich filmów i pierwszy z nich został już wyemitowany. Koncern bardzo liczy na to, że udziały rynkowe Chrome'a wyraźnie wzrosną.
Google Chrome (Fot. Google.com)
Osoby zainteresowane reklamą przeglądarki znajdą ją pod tym adresem. Film jest krótki i kreatywny. Jedynie muzyka odtwarzana w tle może nieco irytować.
Czy kampania telewizyjna sprawi, że Chrome zdobędzie nowych i - co ważniejsze - stałych użytkowników? Według najnowszych badań Net Applications, udziały rynkowe Chrome'a to obecnie 1,44 proc. Przeglądarka Google radzi sobie lepiej niż Opera (0,69 proc.), ale gorzej niż Apple Safari (8,25 proc.) i, rzecz jasna, Firefox (22,56 proc.) oraz Internet Explorer (65,95 proc.). Warto też dodać, że udziały Chrome'a, Safari i Firefoksa systematycznie rosną, podczas gdy Internet Explorer od 2004 r., kiedy jej udziały wynosiły jeszcze 91,35 proc., nieustannie notuje straty. Z kolei pozycja Opery pozostaje mniej więcej ta sama od 2008 r.
Jakiej przeglądarki używasz na co dzień? Czy próbowałeś już Chrome'a? Czekamy na wasze opinie.
Źródło: Inf. wlasna
Komentarze
12http://www.youtube.com/watch?v=SHZFsJKlsuA&eurl=
G.