Technologie i Firma

Havas Voice - polski asystent głosowy B2B

przeczytasz w 1 min.

„Osobisty asystent biznesowy” – tak swojego Voice’a nazywa się Havas Media Gorup. Po co powstał i jakie konkretnie funkcje ma do zaoferowania swoim użytkownikom?

Asystenci głosowi kojarzą się głównie z odpowiadaniem na pytania o wiek aktorów, przyciszaniem muzyki czy też innymi funkcjami oferowanymi przez inteligentny dom. Havas Media Group tymczasem widzi w takim rozwiązaniu ciekawą innowację dla firm.

W mijającym tygodniu odbyła się 11. konferencja tej agencji, zatytułowana „Are you ready to change?”. To, o jaką zmianę chodzi, szybko stało się jasne. Wydarzenie to wykorzystano bowiem, by zaprezentować coś, co nazywa się Havas Voice. Jak twierdzi producent, to pierwszy na świecie asystent głosowy B2B (business-to-business) obsługujący język polski.

Havas Voice, czyli „osobisty asystent biznesowy”

Celem stworzenia Havas Voice było zwiększenie wygody i uproszczenie dostępu do danych dotyczących działań marketingowych w cyfrowym środowisku. Asystent pozwala wyszukiwać informacje za pomocą głosu i głosowo też informuje o płatności faktur i poziomie sprzedaży, statystykach profili i kampanii czy innych szczegółach projektu.

Havas Voice info

Jak tłumaczy Dominik Komar z Havas Media Group, „tworząc Voice’a, staraliśmy się uprościć sposób dostępu i korzystania z danych biznesowych, których jest z roku na rok coraz więcej”. Problemem jest bowiem to, że „obecnie w firmach, im więcej posiadają one systemów i narzędzi analitycznych, tym więcej czasu wymaga dotarcie do istotnej informacji”.

Rozwiązaniem ma być intuicyjne w obsłudze narzędzie, do którego obsługi nie trzeba przechodzić żadnych szkoleń. – „Uważamy, że używanie danych powinno być bardziej wygodne, bardziej dostępne. Biznesowy asystent głosowy mówiący po polsku może być odpowiedzią na te problemy, bo pozwala na uzyskanie jakiejkolwiek informacji natychmiast, na zasadzie pytanie-odpowiedź” – dodał Komar.

Havas Voice dzisiaj i jutro

Aktualnie Voice dostępny jest w wersji beta i jest zintegrowany z Google Analytics. Wkrótce jego funkcjonalność ma zostać rozszerzona o informacje z takich platform jak Facebook, DoubleClick Campaign Manager, adform, momondo, AppNexus, YouTube, zanox czy Tradedoubler. Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu.

Źródło: Havas Media Group

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login